mboost-dp1

Grafikkort

Gå til bund
Gravatar #1 - tine
18. nov. 2004 14:50
Jeg har købt et kabel:

1x 07-042 YC-C: Sandberg PC DVD S-Video + audio kabel (5 meter)

Og jeg har tilsluttet stikkene til min pc (bærbar) og scart-stikket til mit TV (Prosonic) rimelig nyt.
Men jeg kan ikke få noget billede på TV-skærmen. Er der en der kan hjælpe mig med at finde ud af hvad grunden til dette er?
Jeg har hørt at man skal have et "grafikkort med tv-out", men jeg ved ikke så forfærdelig meget om det. Hvordan ved jeg om der allerede er sådan et i min pc?
Eller kan det være noget som jeg gør forkert?
Håber der er nogen der kan hjælpe..

På forhånd tak

Mvh.
Tine
Gravatar #2 - jakhamp
18. nov. 2004 15:16
Du skal gå ind i egenskaber for dit grafikkort, og der skal du så clone det for at kunne se noget på dit tv
Gravatar #3 - tine
18. nov. 2004 15:29
øøøh.. okay.. hvordan gør man det??
Gravatar #4 - tine
18. nov. 2004 15:31
wooow,... nu har jeg fundet ud af det...!!
Jeg siger mange tak..!
Gravatar #5 - tine
18. nov. 2004 15:40
øøøv.. Nu kan jeg se alt på tv-skærmen. Undtagen film - den viser ikke noget film-billede, men istedet bare et sort billede? Nogen der ved hvad der kan være galt??
Gravatar #6 - hundeboll
18. nov. 2004 16:15
#5 tine:
Hvis jeg gætter rigtigt, så har du et grafikkort, som minder om mit. Jeg kan dog ikke huske 100% hvordan man skal gøre, men jeg kan da prøve at guide dig:
Højreklik på skrivebordet => vælg egenskaber => Klik på det sidste faneblad (er det indstillinger det hedder ?) => Klik 'Avanceret'.
Det er så her jeg ikke kan huske mere, men du skal finde et sted, hvor der du kan vælge, at TV'et skal være primær. (Sikkert under 'Kort' eller 'ATI'). Hvis du ikke kan finde det, så spørg lige igen...
Gravatar #7 - KozmoNaut
18. nov. 2004 16:16
Det kan være du skal ændre på hvilken skærm der skal være den primære. Det klarer du også under skærmindstillingerne.

EDIT: Æv... for sent på den :P
Gravatar #8 - hundeboll
18. nov. 2004 16:22
hæhæ... To fast for you ! :D
Gravatar #9 - tine
18. nov. 2004 18:50
YES!! NU virker det bare..
Mange tak for hjælpen!! Til jer begge.. :O)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login