mboost-dp1
GPS til SE P990
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej,
nogen som har nogle erfaringer med GPS antenner til mobilen? Specielt til en Sony Ericsson P990i?
Har absolut ingen idé om hvad man skal købe overhovedet, og kan ikke komme ind på mobildebat.dk pga. jeg er blevet banned :P
nogen som har nogle erfaringer med GPS antenner til mobilen? Specielt til en Sony Ericsson P990i?
Har absolut ingen idé om hvad man skal købe overhovedet, og kan ikke komme ind på mobildebat.dk pga. jeg er blevet banned :P
Har super gode erfaringer med Holux GPSlim 240
Kører over bluetooth og kører rigitgt stabilt. Udover det, bruger den så vidt jeg husker det nye SIRFIII chipset, hvilket gør, at den utroligt hurtigt finder sattelitterne... :)
Kører over bluetooth og kører rigitgt stabilt. Udover det, bruger den så vidt jeg husker det nye SIRFIII chipset, hvilket gør, at den utroligt hurtigt finder sattelitterne... :)
har også fået anbefalet Holux GPSlim 236
Og den du anbefaler ser ud til 'bare' at være en tynd model?
Vil kigge lidt nærmere på den.
har også fået anbefalet Holux GPSlim 236
Og den du anbefaler ser ud til 'bare' at være en tynd model?
Vil kigge lidt nærmere på den.
Den er ganske rigtigt OGSÅ tyndere.
Men udover at den ser smartere ud, har den også et nyere GPS chipset i, som jeg snakkede om før.
Der gør bl.a. at den kan modtage signal gennem en atermisk forrude, hvilket "gamle" gps'er kan have lidt svært ved... :)
Og så er den jo ikke så frygtelig meget dyrere end 236'eren ;)
Men udover at den ser smartere ud, har den også et nyere GPS chipset i, som jeg snakkede om før.
Der gør bl.a. at den kan modtage signal gennem en atermisk forrude, hvilket "gamle" gps'er kan have lidt svært ved... :)
Og så er den jo ikke så frygtelig meget dyrere end 236'eren ;)
#5 Ok tak,
Godt du sagde det med atermisk forrude, for jeg tror det er sådan en vi har i min fars kærestes bil, (ny Peugeut 307), og der virker min fars GPS nemlig ikke.
Men det må jo så blive den jeg investere i om ik så længe :)
Tak for hjælpen.
Godt du sagde det med atermisk forrude, for jeg tror det er sådan en vi har i min fars kærestes bil, (ny Peugeut 307), og der virker min fars GPS nemlig ikke.
Men det må jo så blive den jeg investere i om ik så længe :)
Tak for hjælpen.
#8 Har ikke helt undersøgt det endnu, men har fået at vide at TomTom 6 skulle være et af de bedre.
#10 bliver nok først i slutningen af september.. skal lige have løn først :D Men går igang med at læse lidt anmeldeser af den.
Btw regner med at sende de programmer til dig, her når jeg kommer hjem i aften :)
Btw regner med at sende de programmer til dig, her når jeg kommer hjem i aften :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.