mboost-dp1
gfx + nforce 2
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
I forbindelse med en RMA tog jeg mit gf6800GT ud før jeg afinstallerede det (havde travlt) og satte så mit gf256 kort i, i stedet.
Nu nægter den så at installere en grafikdriver da den ikke kan finde noget kompatibelt kort?!
Har afinstalleret nforce2 + gfx driver men lige lidt hjælper det.
Dog, inde i gfx egenskaber gik jeg ind under kort (der står vgasave (?)) og så siger den følgende:
Liste over enheder i konflikt:
Input-/outputområde 03B0 - 03BB bruges af:
PCI standard PCI til PCI-bro
Input-/outputområde 03C0 - 03DF bruges af:
Hukommelsesområde 000A0000 - 000BFFFF bruges af:
Hvad gør jeg?
Nu nægter den så at installere en grafikdriver da den ikke kan finde noget kompatibelt kort?!
Har afinstalleret nforce2 + gfx driver men lige lidt hjælper det.
Dog, inde i gfx egenskaber gik jeg ind under kort (der står vgasave (?)) og så siger den følgende:
Liste over enheder i konflikt:
Input-/outputområde 03B0 - 03BB bruges af:
Input-/outputområde 03C0 - 03DF bruges af:
Hukommelsesområde 000A0000 - 000BFFFF bruges af:
Hvad gør jeg?
prøv at loade BIOS defaults eller lign. i din BIOS, og pil andre kort ud af maskinen - de kan forstyrre.
Og prøv ellers at finde en ældre driver til GF256 kortet, en version 6.x eller lign. burde være rigeligt
i øvrigt, sikre dig at der ikke sidder noget i det første PCI slot ved siden af AGP, det kan også give dette problem!
Og prøv ellers at finde en ældre driver til GF256 kortet, en version 6.x eller lign. burde være rigeligt
i øvrigt, sikre dig at der ikke sidder noget i det første PCI slot ved siden af AGP, det kan også give dette problem!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.