mboost-dp1
Gaming Computer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
eg står og skal købe en ny computer. Jeg har kigget lidt på Dell, Alienware, Gateway og Poly.
Indtil videre er valget faldet på Dell''s XPS710
Intel® Core™ 2 Quad Core QX6600-processor (2,4 GHz, 1066 MHz, 8 MB cache)
Original Windows Vista™ Home Premium
Dell™ Sort 22" fladskærm i bredformat (E228WFP) - Dansk
2048 MB Dual Channel DDR2-hukommelse 667 MHz [2x1024]
500 GB Seriel ATA RAID 0 Stripe [2x250GB 7200rpm drives with DataBurst™ cache]
16x dvd+/-rw og 16x dvd-drev
SINGLE 768 MB nVidia® GeForce® 8800 GTX-grafikkort
Jeg kunne godt tænke mig at høre om nogle af jer kender til andre fabrikanter af gaming computre? måske enda danske?
Indtil videre er valget faldet på Dell''s XPS710
Intel® Core™ 2 Quad Core QX6600-processor (2,4 GHz, 1066 MHz, 8 MB cache)
Original Windows Vista™ Home Premium
Dell™ Sort 22" fladskærm i bredformat (E228WFP) - Dansk
2048 MB Dual Channel DDR2-hukommelse 667 MHz [2x1024]
500 GB Seriel ATA RAID 0 Stripe [2x250GB 7200rpm drives with DataBurst™ cache]
16x dvd+/-rw og 16x dvd-drev
SINGLE 768 MB nVidia® GeForce® 8800 GTX-grafikkort
Jeg kunne godt tænke mig at høre om nogle af jer kender til andre fabrikanter af gaming computre? måske enda danske?
shg.dk skulle vist have nogen ret gode nogen. De har både en gameline og en ultraline.
Link til Gameline
Link til Ultraline
Men det kommer jo an på prisen?
Link til Gameline
Link til Ultraline
Men det kommer jo an på prisen?
Når du køber Ram kan det næsten altid betale sig at købe de billigste og så selv supplere op bagefter.
Men hvorfor ikke selv samle? Så kan du få det bedste af det bedste (Hvis du har pengene) lidt billigere end hos Dell, Alienware etc.
Men mht. til dit valg af skærm, så er den rigtig fed, og rigtig god kvalitet.
Men hvorfor ikke selv samle? Så kan du få det bedste af det bedste (Hvis du har pengene) lidt billigere end hos Dell, Alienware etc.
Men mht. til dit valg af skærm, så er den rigtig fed, og rigtig god kvalitet.
#3, Ja Alienware er alt for dyrt i forhold til ydelsen, og så er deres design heller ikke lige min smag.
Jeg har prøvet at samle den samme PC hos SHG, og prisen var nogenlunde den samme. Men så skal jeg ikke tænke på airflow, design og hviken hardware der passer godt sammen.. det er de 600kr. værd som jeg giver mere for Dell's
Skærmen har jeg også brugt lang tid på at bestemme mig for.. Det var den eneste med 5ms som var min grænse.. Selv om den er til gaming, ville det være sørgeligt at sidde med en CRT der fylder hele stuen.
Jeg har prøvet at samle den samme PC hos SHG, og prisen var nogenlunde den samme. Men så skal jeg ikke tænke på airflow, design og hviken hardware der passer godt sammen.. det er de 600kr. værd som jeg giver mere for Dell's
Skærmen har jeg også brugt lang tid på at bestemme mig for.. Det var den eneste med 5ms som var min grænse.. Selv om den er til gaming, ville det være sørgeligt at sidde med en CRT der fylder hele stuen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.