mboost-dp1
Gamer mus (Razer?)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Råd søges:
Jeg har i lang tid haft en MX518, som efterhånden er begyndt at brokke sig lidt over fysiske og verbale overfald.
Jeg skal derfor bruge en ny gamer mus og har kigget lidt på razers mus.
Specielt deres Diamondback 3g og copperhead mus har fanget min interesse, specielt fordi der er 7 programmerbare knapper. (pyt med programmeringen, jeg skal bare have mange knapper ;).
Så er det jeg vil høre herinde om der er nogen der har erfaringer med de pågældende mus, og kan anbefale en frem for en anden? eller eventuelt en helt tredje mus?
~Ed
Jeg har i lang tid haft en MX518, som efterhånden er begyndt at brokke sig lidt over fysiske og verbale overfald.
Jeg skal derfor bruge en ny gamer mus og har kigget lidt på razers mus.
Specielt deres Diamondback 3g og copperhead mus har fanget min interesse, specielt fordi der er 7 programmerbare knapper. (pyt med programmeringen, jeg skal bare have mange knapper ;).
Så er det jeg vil høre herinde om der er nogen der har erfaringer med de pågældende mus, og kan anbefale en frem for en anden? eller eventuelt en helt tredje mus?
~Ed
Jeg er godt tilfreds min razer mus http://www.razerpro.com//index.php?option=com_cont...
Super lækker at bruge :)
Super lækker at bruge :)
Jeg har en Razer Diamondback og er ret glad for den. Dog er det ret svært at trykke på knapperne i højre side uden også at trykke på knapperne i venstre side af musen (Man skal jo have fingrene ovenpå de andre knapper for at støtte imod i modsatte side når man trykker på sideknapperne).
Jeg har endnu ikke fundet nogen spil som understøtter knap nummer 6 & 7 (Om det er Razer's drivers den er galt med, ved jeg ikke), men du kan programmere dem til andre ting via Razer's eget utility.
Jeg har endnu ikke fundet nogen spil som understøtter knap nummer 6 & 7 (Om det er Razer's drivers den er galt med, ved jeg ikke), men du kan programmere dem til andre ting via Razer's eget utility.
Jeg har en MX noget højt, 1500 eller 2100, kan ikke lige huske det.
Men den er super. intet mindre end den bedste mus jeg nogensinde har haft. Den har dog kun 4 knapper og scroll så vidt jeg husker, men det er også fint til mig. Jeg gider ikke programmere dem alligevel :-)
Jeg har dog overvejet Razor diamondback, synes bare den er for dyr... Jeg vil hellere bruge pengene på noget SLI end på en mus... Men sådan er vi jo så forskellige...
Men den er super. intet mindre end den bedste mus jeg nogensinde har haft. Den har dog kun 4 knapper og scroll så vidt jeg husker, men det er også fint til mig. Jeg gider ikke programmere dem alligevel :-)
Jeg har dog overvejet Razor diamondback, synes bare den er for dyr... Jeg vil hellere bruge pengene på noget SLI end på en mus... Men sådan er vi jo så forskellige...
Jeg vil nok klart anbefale den nye G5'er, jeg syntes den ligger perfekt i hånden samtidig med at det er en af de mest præcise muse der findes
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.