mboost-dp1

Gamer lydkort til en billig penge.

Gå til bund
Gravatar #1 - zeon
9. okt. 2007 17:20
hvad ville et godt lydkort være, primært til gaming. skal ikke være alt for dyrt. op til omkring 800kr. gerne under.
Gravatar #3 - illishar
10. okt. 2007 07:53
Lydkort??? WTF? Min bror har også lidt købt sådan et. (??)Personligt sætter jeg bare lydstikket i bundkortet. De har jo nærmest alle sammen indbygget lydkort nu om stunder. Har lige samlet en comp der også havde DTS indbygget.... crazy.

Så vidt jeg ved, så er gaming da heller ikke ligefrem den klassiske hifi-kræver. (Det er sjælendt at man i ro og fred sidder og nyder lyden af eksplosioner.)
Gravatar #4 - zeon
10. okt. 2007 08:46
ja men mit bundkorts lydkort "striker extreme" sidder helt op af mit grafikkort "geforce 8800", så min lyd skratter hvis der kommer for meget bass :( har prøvet to forskellige lydkort til bundkortet. :)
Gravatar #5 - zeon
10. okt. 2007 09:17
to forskellige onboard lydkort, "noget nyt asus køre med. så skal have et ned til min pci port.

WTB Edit knap!
Gravatar #6 - Xill
10. okt. 2007 14:47
#2 .. hvad er det smarte med et kort der ikke har en digital udgang til sit HI-FI .. ??

det eneste et lydkort skal er vel at sende det samme type digitale signal, som man fx har mellem DVD og forstærker, fra PC til forstærker.
Gravatar #7 - Norrah
10. okt. 2007 14:57
#3 onboard lydkort er en gang lort, no offence. Er nu også audiofil, men ikke desto mindre har jeg levet med et Sound Max siden jeg købte ny pc, frem for mit gamle Audigy 2 zs som blev solgt med maskinen, og jeg er ved at rive håret af i frustration, det er simpelthen så skrabet, og selvom det har DTS connect, så er det godt nok en gang lorte lyd det præstere. Hvis du en gang har haft god lyd, så vil du aldrig kunne stille dig tilfreds med en onboard løsning.

#1 Jeg ville vælge en form for X-fi. Er lidt ligegyldigt hvad du vælger. Måske et X-fi gamer? eller hvad det nu hedder, så længe chippen er der, så tror jeg i sidste ende det er ligegyldigt.

Personligt har jeg selv bestilt et X-fi prelude men det ligger et stykke uden for dit prisleje, men hvis man virkelig er til god lyd, så er det eneste rigtige valg. Troede faktisk jeg havde sendt et link ind i en tråd, men med mindre den er slettet så har jeg nok glemt det.
Gravatar #8 - zeon
10. okt. 2007 16:52
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login