mboost-dp1

Frostmourne 1:1 replika bestilles, spar over $100 på forsendelse

Gå til bund
Gravatar #1 - Staeren
4. apr. 2008 12:33
Jeg har i sinde at bestille et Frostmourne fra epic weapons til $379, problemet er bare, at det koster $280 at få det sendt. Skulle der imidlertid være andre interesserede i sådan her et, så koster shipping for to kun $60 ekstra, dvs $340/2 $170, eller i alt ~$550.

Jeg har tjekket, og mere end to sværd kan ikke sendes, hvilket jeg går ud fra er pga vægten (7kg + ophæng, omg).

Så er der nogen som også skal have et sværd og som tilmed har interesse i at spare over $100 på forsendelsen, så kan jeg kontaktes over msn på [email protected] (bruges kun til msn, så tilmeld endelig spamlister :P) eller direkte på min telefon, 60604110.

Jeg endeliggør min bestilling på mandag, så hvis der er nogen som skal spare penge ved at få deres sendt sammen med mit, så skal jeg høre fra dig inden da.
Gravatar #2 - Knightmare
7. apr. 2008 06:35
Husk at man skal have en langbladstilladelse (tror jeg nok det hedder, ellers er der sikkert 5 der skal rette mig..)

Den skal indhentes ved politiet og koster sikkert også en lille slat penge.
Den skal bruge for at have lov at opbevare sværdet derhjemme og for at kunne indføre det til landet.
Bliver den stoppet i tolden og du ikke har tilladelse til den, ja så får du den ikke udleveret.
Gravatar #3 - zin
7. apr. 2008 07:13
Du kan hvis også nøjes med en samlertilladelse.
Gravatar #4 - varda
8. apr. 2008 10:53
Det er sku for fedt! En ægte nørd.. Håber du får det hjem i sikker havn;) Skriv lige hvordan det går:)
Gravatar #5 - fidomuh
8. apr. 2008 10:56
Blankvaabentilladelse.

Det tager en lille uges tid og koster 100kr.

#3 Samlertilladelsen hedder idag blankvaabentilladelse :)
Gravatar #6 - Zombie Steve Jobs
11. apr. 2008 11:28
Jeg er klar, hvis der er nolge der vil hive en Pulse Rifle hjem, man kan få div kopier, de fede står i en 7 - 8 k.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login