mboost-dp1
Formatering mislykkedes
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej,
Sidder lige og vil ligge noget musik over på mit 2GB Sony MS-Duo HighSpeed memorycard til mobilen og pludselig siger den at drevet ikke er formateret. jeg går ind i cmd og prøver at formatere det,
men får bare at "Ugyldigt medium eller spor nul defekt. Disken kan ikke bruges"
Jeg har formateret således
lige som jeg plejer og har formateret det en gang før.
Sidder lige og vil ligge noget musik over på mit 2GB Sony MS-Duo HighSpeed memorycard til mobilen og pludselig siger den at drevet ikke er formateret. jeg går ind i cmd og prøver at formatere det,
men får bare at "Ugyldigt medium eller spor nul defekt. Disken kan ikke bruges"
Jeg har formateret således
Format H: /FS:FAT32
lige som jeg plejer og har formateret det en gang før.
Det lyder lidt somom dit kort enten af afgået ved døden, eller er skrivebeskyttet.
Bruger du kortlæser, og hvis du gør; Virker den med andre kort?
Det lyder lidt somom dit kort enten af afgået ved døden, eller er skrivebeskyttet.
Bruger du kortlæser, og hvis du gør; Virker den med andre kort?
#5 bruger en kortlæser, men kortet kan heller ikke formateres i telefonen (p990i) :(
#7 Har fandme lige købt det :( :@
Godt nok hos en privat, men var i org emballage... prøver at skrive til sony
Godt nok hos en privat, men var i org emballage... prøver at skrive til sony
Og du er helt sikker på at den ikke er skrivebeskyttet?
Jeg kender ikke den der type kort, men jeg ved at SD kort kan skrivebeskyttes, og så er det netop sådan den fejl man får.
Og du er helt sikker på at den ikke er skrivebeskyttet?
Jeg kender ikke den der type kort, men jeg ved at SD kort kan skrivebeskyttes, og så er det netop sådan den fejl man får.
Fik endelig fat på Sony i dag efter at havde prøvet 3 gange og siddet og ventet i 20 min...
Men heldigvis vil de sende mig et nyt kort "inden for næste kvartal" selvom jeg hverken havde en kvittering eller indpakning mere.
Så det var jo meget godt :)
Men heldigvis vil de sende mig et nyt kort "inden for næste kvartal" selvom jeg hverken havde en kvittering eller indpakning mere.
Så det var jo meget godt :)
De havde ikke en forklaring på problemet?
Har samme problem med at få formateret et SD kort til min Wii.
Har samme problem med at få formateret et SD kort til min Wii.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.