mboost-dp1

Fladskærm TV - Hvilken?

Gå til bund
Gravatar #1 - svappe
15. aug. 2006 16:05
Hey!

Skal have mig et nyt fjernsyn og tænkte det skulle være en LCD flad.
Den skal være 32" ellers ikke yderligere specificationer, nogle forslag? - eller eventuelt gode råd til hvad man skal se efter..
Gravatar #2 - Corholio
16. aug. 2006 06:53
Helt klar Toshiba 32WL66Z,

De er ved at lave et fælleskøb på recordere.dk.

Prisen er på 8.499 kr, og det er en del under hvad de forhandler det til ved bl.a. ElGiganten.

Hvis du har flere penge end de 8.5k du vil investere i et TV, så har de også andre fælleskøb af LCD TV.

....og et direkte link til fælleskøbet:

Toshiba 32WL66Z
Gravatar #3 - Mikkeln85
21. aug. 2006 02:17
Et godt råd er helt klart at tage rundt hos de lokale Radio/tv-forhandlere i din by, for at få en sandfærdig oplevelse af de forskellige flaskærmsmodeller.

Spørg gerne sælgerne om hjælp og vejledning - Det binder dig jo ikke til at købe noget, efterfølgende. En god idé er også at man ikke skal lade sig narre af de flotte signal-indtryk det giver, når forretningen har sat en ny dvd til at køre på sine tv - Der er væsentlig forskel på billedkvaliteten fra en dvd, og på direkte tv, modtaget via kabler.

Læs desuden denne guide: http://www.zmag.dk/showmag.php?mid=wgrw som HiFiKlubben har lavet, om at købe fladskærm for første gang.

Held og lykke med købet! ;-)
Gravatar #4 - buch
21. aug. 2006 08:35
Som #3 også nævner, så er hifiklubben et godt sted at spørge om hjælp. Sidst jeg skulle have nyt fjernsyn fik jeg nogen fif til ting jeg skulle kigge efter. De ville i el-giganten meget gerne sælge mig et fjernsyn, til 5200,- men pga. de råd jeg fik dernede, endte det med at jeg købte et til 4500,- som var væsentligt bedre.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login