mboost-dp1
Fladskærm til film + alm desktop brug.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg skal have mig en ny skærm. Tænkte på noget i retningen af denne
Idet den nævnte ikke er på lager NOGEN steder i dk, søger jeg derfor en anden og lignende skærm. Nogen der vil anbefale noget? :)
Idet den nævnte ikke er på lager NOGEN steder i dk, søger jeg derfor en anden og lignende skærm. Nogen der vil anbefale noget? :)
Ville spørge her i stedet.
Fandt selv en god skærm, ud fra deres tests og deres forum.
Du kan også læse en masse om de forskellige Paneltyper.
Og lige den du nævner er af TN typen... Men det du kan læse meget mere om på flatpanels.dk, og hvorfor at en sådan skærm ikke er så god til film.
Fandt selv en god skærm, ud fra deres tests og deres forum.
Du kan også læse en masse om de forskellige Paneltyper.
Og lige den du nævner er af TN typen... Men det du kan læse meget mere om på flatpanels.dk, og hvorfor at en sådan skærm ikke er så god til film.
Dejlig side... Læser en del op på emnet lige nu. Dog skal det nævnes at det med film, mest er når jeg lige skal sove til en dvd eller lignende.
Så parametre som betragtningsvinkel er ikke de der betyder mest.
Så parametre som betragtningsvinkel er ikke de der betyder mest.
En Viewsonic vx2025 blev det til. :) Håber den er god... [De havde den ikke i de butikker jeg var inde i, der havde de kun billigere skærme med røvopløsning]
Inde i butikken ville han ikke sætte skærmen til så jeg kunne se farverne... Tror at det var fordi han vidste hvor ringe de er. :)
Inde i butikken ville han ikke sætte skærmen til så jeg kunne se farverne... Tror at det var fordi han vidste hvor ringe de er. :)
Den ser lækker ud :)
Der er også ret positiv respons på den på edbpriser.dk.
Valgte også selv en Viewsonic skærm, en VP930.
Også en god skærm, men ikke widescreen.
Der er også ret positiv respons på den på edbpriser.dk.
Valgte også selv en Viewsonic skærm, en VP930.
Også en god skærm, men ikke widescreen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.