mboost-dp1

Erfaringer med wippies.dk?

Gå til bund
Gravatar #1 - tgr
7. feb. 2008 11:49
Projektet minder umiddelbart ret meget om det FON lavede på et tidspunkt, men er der nogle af jer der har prøvet det? Har set annoncen et par gange i de forskellige gratisaviser og det lyder da meget fedt!

Nogle erfaringer med det?
Gravatar #2 - tgr
7. feb. 2008 11:50
[url=www.wippies.dk]For de dovne[/url]
Gravatar #3 - zin
7. feb. 2008 11:52
Gravatar #4 - buch
7. feb. 2008 12:19
Jeg siger da ikke nej til en gratis router, men hvorfor skal de have mit personnummer.
Det der mest skræmmer mig er at de har adgang til en database med folks personnummer, da man ikke kan indtaste et falskt personnummer.

Nå jeg prøver så med mit rigtige personnummer..
Gravatar #5 - The-Lone-Gunman
7. feb. 2008 12:21

Nej, der er (var) en formel til at teste om et personnummer er korrekt.

http://da.wikipedia.org/wiki/CPR-nummer
Gravatar #6 - buch
7. feb. 2008 12:40
Der er hvertfald bestilt en nu ;)

Hackede også min fon i går, lagde min egen firmware på den da jeg var træt af at den nogen gange ikke ville forbinde :p
Gravatar #7 - madeinrussia
7. feb. 2008 12:54
#4 siger du lige til når du modtager den :) når det sker tør jeg også selv gøre det:P
Gravatar #8 - Stewart
8. feb. 2008 08:02
#3 bad link :S
Gravatar #9 - Jooni
8. feb. 2008 14:43
jeg hentede min box i butikken på Fiolstræde i dag... Den fungerer 100%. i butikken sagde de at forskellen med Wippies er at gæsterne på mit netværk ikke bruger min IP adresse. De bliver ført gennem VPN tunnel og derfor er Wippies 100& sikkert. Jeg synes det er overdrevet fedt
Gravatar #10 - madeinrussia
8. feb. 2008 14:45
#9 sorry stoler ikke på en person hvis første post er at reklamere for et produkt :)
Gravatar #11 - RasmusP
13. feb. 2008 19:25
Buch,
Kunne du ikke tænke dig at uddybe hvordan du ordnede din fon router. Jeg har i lang tid gerne ville putte noget andet firmware i min fon boks, men jeg har ikke kunne finde ud af hvordan man bæger sig ad. Eller, det vil sige, hver gang jeg har fundet en guide har det virket alt for indviklet til at jeg har gidet at sætte mig ind i det.

Jeg har også bestilt sådan en wippies router. Så må vi se hvordan den virker. . .
Gravatar #12 - buch
13. feb. 2008 22:33
Jeg ved ikke helt hvad jeg og min ven gjorde, men vi fulgte denne her guide

http://www.i-hacked.com/content/view/250/42/

Men du har højest sandsynligt den nyeste firmware og skal derfor have den nedgraderet inden du bruger guiden.

Kan ikke huske hvor jeg fandt ud af hvordan jeg nedgraderede min, men det var der en guide til som jeg fandt via google.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login