mboost-dp1

Erfaring med expressdelivery.dk

Gå til bund
Gravatar #1 - koenig
14. apr. 2005 11:55
Jeg har lige købt 2 (eller måske 4) computere hos dem. Her er historien:

Her d. 12 kl. 21.32 købte jeg 24 dele HW som skulle samles til 2 computere... senere næste dag fandt jeg ud af at der var nogle forkerte dele i, så derfor annulerede jeg ordren. Bagefter bestilte jeg 27 HW (de rigtige + lidt mere) dele som jo så også kommer til at udgøre de 2 computere. Problemet er bare at jeg ikke har hørt noget fra dem ang. anulleringen og på track&trace står den anullerede stadig som aktiv, de har ingen telefon man kan ringe til og det er stort set umuligt at komme i kontakt med dem via e-mail... hvad skal jeg gøre, det vil være pænt surt hvis jeg skulle betale for 4 pc'er!
Gravatar #2 - guppy
14. apr. 2005 12:25
Hvis du har anulleret efter de har sendt det afsted er der ikke meget de kan gøre ( går ud fra det er postens T&T ? ), men du har jo 14 dages fuld retur ret - så i værste fald skal du bare selv dække at få lortet sendt tilbage.
Gravatar #3 - Boggie
14. apr. 2005 13:23
Jeg har i lignende situationer aftalt med butikken (ikke expressdelivery men andre) at jeg bare "nægter" at modtage pakken. Så ryger den tilbage til afsender uden det koster dig noget.

Det svarer lidt til ikke at afhente pakken på posthuset, men i stedet for at vente en uge, så returnerer de den så snart du giver besked.

Hvis du først har taget imod den på posthuset eller fra postbudet hænger du på returportoen.
Gravatar #4 - amokk
14. apr. 2005 17:00
#3 nu er det jo ik så nemt hvis man HAR betalt den med dankort fx.

#1 gå ind på deres kundeservice igen, og prøv at afbestille den igen (skriv tlf. og ordrenummer)

alternativt så ring til midt data, det er samme firma!
Gravatar #5 - Boggie
15. apr. 2005 05:53
#4, Jo da. De kan bare sætte pengene ind på min konto når de får pakken retur. Jeg betaler altid med dankort når jeg handler online. Den ekstra sikkerhed for mig, samt at jeg spare post danmarks ublu ekstragebyr for efterkrav, er noget jeg ikke vil takke nej til.

Man mister selvfølgelig nogle rentedage i banken, men jeg kan ikke se at det ikke skulle være nemt selvom man har betalt med dankort.

Selvfølgelig bør man være flink og aftale med butikken at man bare nægter modtagelsen, men hvis man får fat i dem, så plejer de altså at være med på den. I mange tilfælde er jeg endda blevet opfordret til dette, netop af butikken selv.
Gravatar #6 - guppy
15. apr. 2005 06:27
alternativt så ring til midt data, det er samme firma!

Ok, dem har jeg tilgængæld rigtig gode erfaringer med. Intet bøvl med at returnerer, for at det skal gå hurtigt skal du dog aftale at du returnerer det først.
Gravatar #7 - amokk
15. apr. 2005 07:37
#5 tvivler på, de bare vil give dig det fulde beløb tilbage, tror de trækker porto osv. fra først
Gravatar #8 - Boggie
15. apr. 2005 10:14
#7, selvfølgelig skal de have deres udgifter til porto dækket.

Det jeg mener er at hvis du nægter at modtage pakken, så sparer du de x antal kroner som DU ellers skulle have betalt post danmark for at sende pakken til butikken.

Det var det jeg mente med "Så ryger den tilbage til afsender uden det koster dig noget" i #3. Jeg beklager hvis det ikke var tydeligt.
Gravatar #9 - CableCat
18. jun. 2005 06:21
Der jeg bestilte hos dem var de nu rigtig hurtige til at svare på min email.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login