mboost-dp1

Er 400W nok?

Gå til bund
Gravatar #1 - Quickazai
16. nov. 2007 10:12
Hej, jeg har lige bestilt en opgradering til den gamle computer, så jeg ender med en Intel Core 2 Duo 6750 2,67Ghz, 4gb ram og et 8600GT. Spørgsmålet er så om min gamle 400W strømforsyning er nok til at trække dette?

På forhånd tak :)
Gravatar #2 - trylleklovn
16. nov. 2007 10:24
Ja. .
Gravatar #3 - Quickazai
16. nov. 2007 10:32
Kort og godt! Mange tak
Gravatar #4 - vandfarve
16. nov. 2007 10:38
Hvis strømforsyningen var god nok, så kunne du nok også trække den med en 300W PSU. Grunden til, at alle er gået amok med wattage på strømforsyningerne er, at det er "cool" og "blæret" at kunne trække så mange watt. Heldigvis er det ved at vende, for bl.a. AMD har lanceret et strømbesparende motherboard, ligesom både AMD's og Intel's processorerer samt AMD's og Nvidia grafikchips bliver mindre og mindre strømkrævende. Gudskelov for det!
Gravatar #5 - Quickazai
16. nov. 2007 10:52
#4 Ved ikke hvor god den er. Smed ikke så meget for den i sin tid, men jeg prøver og ser :). Tak for informationen!
Gravatar #6 - vandfarve
16. nov. 2007 10:57
Jeg er sikker på, at PSU'en nok skal kunne trække din hardware. Det eneste grund til, at du måske skulle skifte den ud, ville være at få en strømforsyning, der leverede et mere stabilt output og som havde en højere effektivitet. Men behold bare din nuværende og spar de 3-500 kroner til den nye.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login