mboost-dp1
En brummen i højtalerne
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg har lige fået mig en ny bærbar. Når jeg slutter mine højtalere til siger den sådan en brummende lyd. Kan ikke tænke på hvad der er galt...Hvis der ikke er noget at gøre så sig hvoffor...
tak for hjælpen
tak for hjælpen
Det lyder som om at stikket ikke sidde ordentligt i.. eller ligende.. Muligvis er det det.. En løs, dårlig forbindelse..
Det er sansyndelig manglende stel forbindelse, det kan være som #2 siger at stikket ikke er helt inde, det defekt eller af meget dårlig kvalitet, så det bare ikke rammer stel inde i din ny blærbar, men der kan selvfølgelig også være en fejl i maskinen!
prøv at vrikke forsigtigt i stikket når det sidder i bøsningen, og drej på stikket, så kan du se om det er en lodning der er gået i stikket i computeren, og så er det bare ned til butikken igen mens den er ny og Garantien kan tage det!
prøv at vrikke forsigtigt i stikket når det sidder i bøsningen, og drej på stikket, så kan du se om det er en lodning der er gået i stikket i computeren, og så er det bare ned til butikken igen mens den er ny og Garantien kan tage det!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.