mboost-dp1
Ekstra papirbakke til printer.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej,
Jeg skal bruge en ekstra papirbakke til en Samsung ML 2151N. Under tilbehør til printeren, på EDB-priser, er der denne og denne.
Man skal vel ikke bruge begge to?
PCR-data har begge til salg, så jeg har forsøgt at kontakte dem, men deres telefoner åbner først kl. 10:00 og på samsungs DK-hjemmeside kan jeg ikke finde ML 2151N'eren.
Jeg skal bruge en ekstra papirbakke til en Samsung ML 2151N. Under tilbehør til printeren, på EDB-priser, er der denne og denne.
Man skal vel ikke bruge begge to?
PCR-data har begge til salg, så jeg har forsøgt at kontakte dem, men deres telefoner åbner først kl. 10:00 og på samsungs DK-hjemmeside kan jeg ikke finde ML 2151N'eren.
Lidt måske. Jeg så på bakkerne i mandags og har haft et par dages fri, og havde regnet med at finde ud af det der. Det blev så ikke til så meget, så nu ville jeg så lige ringe til forhandleren og finde ud af det, men det kunne ikke blive til noget før 10:00, så jeg prøvede lige herinde en gang.
Mon ikke man kan regne med at man kan nøjes med den her? Da den forhandles af flere forhandlere, uden at de forhandler den anden og de sælger højst sandsynligt ikke kun en "halv" papirbakke...
Man kan naturligvis sige det samme om den anden, men nu må jeg lige vente til jeg får snakket med en forhandler, eller evt. samsung support.
Mon ikke man kan regne med at man kan nøjes med den her? Da den forhandles af flere forhandlere, uden at de forhandler den anden og de sælger højst sandsynligt ikke kun en "halv" papirbakke...
Man kan naturligvis sige det samme om den anden, men nu må jeg lige vente til jeg får snakket med en forhandler, eller evt. samsung support.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.