mboost-dp1
DVD Brænder?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej jeg står overfor at skulle investere i en brænder, jeg skal bruge den til at brænde dvd'er med mit eget video. jeg har omkring 1000-1100 kr at gøre med. er der nogen der kan give mig et råd om hvad der er bedst til de penge? Jeg kunne også tænke mig at høre lidt om medierne, gider ikke købe ind og så halvdelen ikke virker.
mange tak.
mange tak.
Da standarden indenfor dvd-mediet ikke endte på en enkelt (DVD-R(W) og DVD+R(W)) vil jeg nok anbefale at du går efter en brænder som understøtter begge formater.
Disse kan sagtens købes for under de 1K
f.eks. denne her Lite-on.
Har selv en gammel 12x cd-brænder fra LiteOn og den kører bare derudaf. Men forhør dig rundt omkring og læs hvilke bedømmelser folk har givet de forskellige mærker,
Disse kan sagtens købes for under de 1K
f.eks. denne her Lite-on.
Har selv en gammel 12x cd-brænder fra LiteOn og den kører bare derudaf. Men forhør dig rundt omkring og læs hvilke bedømmelser folk har givet de forskellige mærker,
Lidt afhængig af revisionen du har, så har MS benyttet et par forskellige drev. De første var mere kræsen end de senere, men benytter du en DVD+/-RW skive skulle alle drev kunne læse mediet.
Lidt afhængig af revisionen du har, så har MS benyttet et par forskellige drev. De første var mere kræsen end de senere, men benytter du en DVD+/-RW skive skulle alle drev kunne læse mediet.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.