mboost-dp1

Duron Problemer !

Gå til bund
Gravatar #1 - tonque
27. jul. 2004 21:02
Hej!

Har et lille problem angående en Duron ( 1,2 gHz ) Processor.
Den stod standard til at køre 100 Mhz ( I Bios ) Jeg overclokede den så en gang. Så den stod på 133Mhz. Derefter F10 ( Save and Exit ).

Og hér kom problemet så, den viser ikke nået skærm billede! Den lugter ikke mere brændt end normalt ?

Hvad kan der være galt? :shock:

På forhånd tak!

Venlig Hilsen
Mathias Frost ( Cult )
Gravatar #2 - Norton
27. jul. 2004 21:58
Siger den et "bib" under POST?
Gravatar #3 - tonque
27. jul. 2004 22:23
4 Efterføglende Biiiip!
Gravatar #4 - Cyrack
27. jul. 2004 22:47
Kig i din bundkortmanual :-/

Ellers kan du altid prøve at hive strømmen af boxen og fjerne BIOS-batteriet (rund metal satan, som stort ur-batteri).
Inden du sætter det hele i igen er det en god idé at trykke på tænd (aflader evt. kondensatorer på bundkortet/i strømforsyningen).
Gravatar #5 - Kjellerup
28. jul. 2004 06:55
#1 tonque

På nogle bundkort sidder der en jumper, som kan bruges til at resette bios'en til oprindelig indstilling. Det fremgår af manualen til bundkortet.

Jeg var ude for præcist det samme som dig for nogle år siden, heldigvis virkede ovenstående for mig.
Gravatar #6 - tonque
28. jul. 2004 09:10
Har prøvet alt overstående:D

Men uden held.. Skærmen tænder stadig ikke!?

Venlig Hilsen
Mathias Frost
Gravatar #7 - Wolly
28. jul. 2004 15:34
På mange bundkort kan du vælge at sætte bushastigheden med jumpere (hvis ikke du gør det bliver BIOS indstillingerne brugt) Samme gælder CPU Voltage.
Gravatar #8 - vertice
30. jul. 2004 17:09
Du kan måske bruge den side, http://www.bioscentral.com/
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login