mboost-dp1
Dual Core spørgsmål....
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Der er en masse snak om dual core, og at AMD og Intel vil lave dem osv.
Nu spørger jeg lige dumt her... f.eks det her motherboard Dual Xeon, Asus NCCH-DL... det har to slots til processorer... er det så ikke dual core eller hvordan?
Nu spørger jeg lige dumt her... f.eks det her motherboard Dual Xeon, Asus NCCH-DL... det har to slots til processorer... er det så ikke dual core eller hvordan?
hvaffen en?
Det kommer an på hvad du bruger din computer til, og hvordan din nuværende ser ud - altså hvaffen processor du har nu.
Det kommer an på hvad du bruger din computer til, og hvordan din nuværende ser ud - altså hvaffen processor du har nu.
Laver musik på dem, og bruger enorme mænger ram og processor kraft. Så jeg overvejer bare sådan en fætter her næste gang. Er de egentlig 64bit?
Har set man allerede kan bestille duel-core cpuer fra AMD, de skulle komme om en mdr tid, men der er ikke noget software, der rigtigt udnytter det... Men det kommer jo nok, da det regnes med, at i slutningen af næste år, så vil alle nye computere bruge duel-core. og ja de er 64bit
"Dualcore P-M [Yonah]" Hvad er det? :)
Jeg tænkte på om de der Xeon med to processorer er 64bit? Pointen er at jeg meget gerne vil have 64bit, men med extra processor kraft... hvad gør jegf så.. hvad bør jeg vente på?
Jeg tænkte på om de der Xeon med to processorer er 64bit? Pointen er at jeg meget gerne vil have 64bit, men med extra processor kraft... hvad gør jegf så.. hvad bør jeg vente på?
Findes der en 64 bit ver. af det lydprogram du bruger?
Ellers er der ikke det helt store at hente ved at have en 64 bit processor.
Ellers er der ikke det helt store at hente ved at have en 64 bit processor.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.