mboost-dp1
Dell strømforsyning gået sprækker...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Min kæreste har en Dell computer med tilhørende original standard strømforsyning som nu er gået istykker nede ved roden på den tynde ledning, altså efter transformatoren. Det er sådan at ledningen sprækker nærmest, så man kan se de små sølvwirer.
Kan man hun bare dække det til med isoleringstape(er det forsvarligt og sikkert nok?), eller skal hun købe ud en ny(og i givet fald hvad koster sådan en?)
Vh Daniel
Kan man hun bare dække det til med isoleringstape(er det forsvarligt og sikkert nok?), eller skal hun købe ud en ny(og i givet fald hvad koster sådan en?)
Vh Daniel
#5 amokk
er det så omkostningsfrit? cmputeren er fra sidste sommer
er det så omkostningsfrit? cmputeren er fra sidste sommer
Har nu ringet til Dell (det er en skolecomputer fra SUstyrelsen så skulle lige have en accept) og får sendt en ny strømforsyning på mandag. Det er god service endnu en gang fra Dell IMO..
Takker for hjælpen, især fra min kæreste som ellers skulle have undværet hendes stærkt nødvendige computer i en uge... :)
Takker for hjælpen, især fra min kæreste som ellers skulle have undværet hendes stærkt nødvendige computer i en uge... :)
#10 amokk
Hun er 'lidt' ordblind og de pc'ere og derfor har hun fået en pc-pakke med software(ViTal osv) og hardware (scanner, mini-scanner, oversætter osv.) Fin service som gør at hun sagtens kan følge med på f.eks. engelsk A selvom hun rent bogligt er omkring et niveau under resten af klassen.
Hun er 'lidt' ordblind og de pc'ere og derfor har hun fået en pc-pakke med software(ViTal osv) og hardware (scanner, mini-scanner, oversætter osv.) Fin service som gør at hun sagtens kan følge med på f.eks. engelsk A selvom hun rent bogligt er omkring et niveau under resten af klassen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.