mboost-dp1
Core duo maskine
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Nu har jeg siddet meget og kigget på forskelle med core duo og am2, jeg tror jeg har fundet frem til at jeg vil have core duo, hvad synes i, hvad er klogest at tage? og argumenter gerne :D ?
Men til det vigtige, kan i ikke komme med forslag til en hel maskine, uden: skærm, mus, headset, tastatur osv. Bare selve hardware’et, det skal være core duo, og budgettet er 8.500 – 9.000 kr.
Den skal bruges til: SPIL, den skal generalt bruges til gaming, altså ikke programmering osv, kun gaming osv.
Håber på nogle gode forslag, det ville hjælpe rigtig meget.
På forhånd tak.
Sebber
Men til det vigtige, kan i ikke komme med forslag til en hel maskine, uden: skærm, mus, headset, tastatur osv. Bare selve hardware’et, det skal være core duo, og budgettet er 8.500 – 9.000 kr.
Den skal bruges til: SPIL, den skal generalt bruges til gaming, altså ikke programmering osv, kun gaming osv.
Håber på nogle gode forslag, det ville hjælpe rigtig meget.
På forhånd tak.
Sebber
Hvilken slags kabinet ønsker du, billigt, blær og/eller kølene?
Med eller uden windows?
Jeg sidder og keder mig, så jeg går i gang med edbpriser.
Med eller uden windows?
Jeg sidder og keder mig, så jeg går i gang med edbpriser.
#1 sebber
Den der core duo, må den ikke være en core 2 duo E6600, den ligger ca. side om side med AMDs top CPU, for så har jeg en anstændig gamer configuration til lidt under 9000, og hvis dit kabinet skal ha' stil er det 9180,- og jeg har inkluderet fragtomkostninger.
Ps. efter ha set priserne, skal jeg selv opgradere CPU, GFK, MTB, PSU og RAM
#3 amokk
Dødscontry & dødspop, det må da værer contry & pop der er så elendigt at hvis man høre det, er der stor chance for at begå selvmord eller slå nogle ihjæl
Den der core duo, må den ikke være en core 2 duo E6600, den ligger ca. side om side med AMDs top CPU, for så har jeg en anstændig gamer configuration til lidt under 9000, og hvis dit kabinet skal ha' stil er det 9180,- og jeg har inkluderet fragtomkostninger.
Ps. efter ha set priserne, skal jeg selv opgradere CPU, GFK, MTB, PSU og RAM
#3 amokk
Dødscontry & dødspop, det må da værer contry & pop der er så elendigt at hvis man høre det, er der stor chance for at begå selvmord eller slå nogle ihjæl
Ok
fra shg.dk
CPU: Intel core2duo E6600 [Edit]den er boxed
GFK: Gigabyte - GV-NX79T256DB-RH
PSU: NorthQ 4775-400BU Ultra Silent PSU(er godt klar over at der står 400W men det er realpower, og ikke Max Power)
Pris: kr 5.480,00
fra getmore.dk
KAB: Delux DLC-MD372 - Miditower
HDD: Maxtor DiamondMax 10 250 GB
DVD: LiteOn SHM-165P6S Super AllWrite DVD Writer (Sort)
MTB: Intel Desktop Board DP965LT
Pris: kr 1.901,00
fra dataworld.dk
RAM: 2x1GB Corsair XMS2 dual
Pris: kr 1.574,00
Pris i alt: kr 8.955,00
håber du kan bruge det
[mere edit]alternativ
fra computerne.com
KAB: Thermaltake Xaser Mambo VC2000BNS
Pris: kr 448,00
Pris i alt: kr 9.180,00
fra shg.dk
CPU: Intel core2duo E6600 [Edit]den er boxed
GFK: Gigabyte - GV-NX79T256DB-RH
PSU: NorthQ 4775-400BU Ultra Silent PSU(er godt klar over at der står 400W men det er realpower, og ikke Max Power)
Pris: kr 5.480,00
fra getmore.dk
KAB: Delux DLC-MD372 - Miditower
HDD: Maxtor DiamondMax 10 250 GB
DVD: LiteOn SHM-165P6S Super AllWrite DVD Writer (Sort)
MTB: Intel Desktop Board DP965LT
Pris: kr 1.901,00
fra dataworld.dk
RAM: 2x1GB Corsair XMS2 dual
Pris: kr 1.574,00
Pris i alt: kr 8.955,00
håber du kan bruge det
[mere edit]alternativ
fra computerne.com
KAB: Thermaltake Xaser Mambo VC2000BNS
Pris: kr 448,00
Pris i alt: kr 9.180,00
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.