mboost-dp1
Computerne.com ? Gode nok??
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej! Jeg er på udkig efter en ny thinkad, og kom lige forbi hjemmesiden www.computerne.com . De har nogle lave priser i forhold til en masse andre steder.
Også ville jeg lige høre, om der var nogle herinde som kender til computerne.com, og hvis der er, så vil jeg meget gerne høre deres mening om dem.
Og dækker IBM's garanti hos dem? Der har jo været noget om, at de ikke dækker laptops, pga. at de inpotere dem fra andre lande og skrifter tastaturet o.lign ud.
/zacho
Også ville jeg lige høre, om der var nogle herinde som kender til computerne.com, og hvis der er, så vil jeg meget gerne høre deres mening om dem.
Og dækker IBM's garanti hos dem? Der har jo været noget om, at de ikke dækker laptops, pga. at de inpotere dem fra andre lande og skrifter tastaturet o.lign ud.
/zacho
Jeg har hørt flest dårlige ting om dem, bl.a. lang leveringstid da de benytter det samme nummer som Getmore m.v. med at vise lagerstatus på deres fjernvarelager, uden at oplyse dette.
Derudover, ta'r de penge for at svare på en email om deres produkter. De er dog kommet under SHG's vinger, da det er ITbutikken.dk der står bag Computerne.com.
Om IBM's garanti dækker hos dem, skal jeg ikke kunne svare på.
Derudover, ta'r de penge for at svare på en email om deres produkter. De er dog kommet under SHG's vinger, da det er ITbutikken.dk der står bag Computerne.com.
Om IBM's garanti dækker hos dem, skal jeg ikke kunne svare på.
"Derudover, ta'r de penge for at svare på en email om deres produkter"
hvad mener du med det? Det er vel 'kun' support eller hvad?
hvad mener du med det? Det er vel 'kun' support eller hvad?
Det er da for vildt!
Det var nok til at jeg ikke ville handle hos dem, lige meget hvor billige de er...
Det var nok til at jeg ikke ville handle hos dem, lige meget hvor billige de er...
Der er næsten ingen butikker der yder service på IBM maskiner, man skal selv sørge for at sende dem til et IBM værksted i danmark. Dog er der nogen forretninger der yder den service at de sender den videre til værkstedet.
Men hvorfor vente på at forretningen sender den videre, når man kan gøre det direkte selv?
Men hvorfor vente på at forretningen sender den videre, når man kan gøre det direkte selv?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.