mboost-dp1

Computer som steroanlæg??

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
21. nov. 2005 15:24
Hej

Er der nogle som ved hvilket hardware man kunne bruge til en computer som bare skal virke som stereo anlæg?? Altså den skal hverken spilles på eller lave noget arbejde?

Skal også bruge en tuchskærm, kan ik finde nogen til en human pris nogen steder.

/Daniel Bahn
Gravatar #2 - amokk
21. nov. 2005 22:30
den skal have et lydkort, det er sådan set eneste krav... hvor hurtig den skal være osv. afhænger af hvilket format af musik den skal spille... kig evt. på det jeg lavede for 2 år siden:

http://sbn.as/mp3player/
Gravatar #3 - mrmorris
21. nov. 2005 23:25
#1 En ældre (brugt) bærbar vil godt kunne håndtere MP3 dekomprimering og ellers kan du købe en lille maskine med C3 CPU. Endelig kan du vælge at bruge noget eksisterende som amokk er inde på, og så evt. tilføje noget ekstern display og kontrolpult.

Rent lydmæssigt kan jeg anbefale Logitechs Z5500 aktive højtalere som er THX certificerede på trods af at det kan fås for 2000-2500 kr.
Gravatar #4 - MiniatureZeus
22. nov. 2005 07:27
Det var sådan noget jeg ledte efter! Men kan man ikke købe et færdiglavet LCDipslay?? Men hvad har din cirka stået i totalt??

Vil jo maks bruge 2000-3000 kr eksl.skærm!

mht højtalere har jeg 4 podspeakers fra HiFiklubben og en Pod Bass station.
Gravatar #5 - amokk
22. nov. 2005 11:54
#4 jo man kan sikkert købe dem samlet et sted, jeg købte selv mit på www.chippen.dk (skod butik) da der ik var andre i DK der havde det. du kan se hvor jeg har købt alle delene, og hvad de har kostet, på siden jeg linker til. Som PC kan en hvilken som helst gammel PC bruges, bare den kan kører win98 eller win2k eller nyere. 300 MHz og 64MB RAM er rigeligt
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login