mboost-dp1

Bredbånd er mere end pris og hastighed!

Gå til bund
Gravatar #1 - planbanan
26. feb. 2008 21:41
På trods af, at det er ved at være den gængse opfattelse, så er bredbånd IKKE en standardvare.

Jeg vil gå så langt som til at sige, at der ikke findes to ens bredbåndsprodukter i Danmark.

Bredbånd varierer på en lang række punkter, og jeg gennemgår de væsentligste her http://www.bredbaandforum.dk/
Gravatar #2 - zin
26. feb. 2008 21:59
Reklame for et andet forum? Go away, before I flameth...
TOO LATE!
Nøj, et lorte forum. Fuld af 13-årige intet anende idioter med intet andet end pik og patter på hjernen.
Gravatar #3 - T-Hawk
26. feb. 2008 22:04
På trod af, at det er ved at være den gængse opfattelse, så er nelliker IKKE en standardvare.

Jeg vil gå så langt som at sige, at der ikke findes to ens nellikeprodukter i Danmark.

Nelliker varierer på en lang række punkter, og jeg gennemgår de væsentligste her www.nellikerr0xx0rsftw.dk
Gravatar #4 - Ronson ⅍
26. feb. 2008 22:06
Puha, det skær i øjnene at se de tradedoubler-links

Newz bør fjerne reklamer som disse!! Med mindre de sendes ind som nyheder, så SKAL de godkendes.
Gravatar #5 - T-Hawk
26. feb. 2008 22:09
TRADEDOUBLER FTW!!111!!!!one!!!eleven
Gravatar #6 - zin
26. feb. 2008 22:12
I øvrigt vil jeg gerne pointere at trolls ikke er en standard stereotype.
Jeg vil endda gå så langt som at sige, at der ikke findes to ens trolls i Danmark - eller jorden for den sags skyld!
Trolls varierer på en lang række punkter, og jeg gennemgår ikke en skid for dig, her.
Gravatar #7 - T-Hawk
26. feb. 2008 22:28
Udover de Trollz de sender på Nickelodeon selvfølgelig. Måske var det også noget for #1
Gravatar #8 - jeldtoft
26. feb. 2008 22:31
På trods af, at det er ved at være den gængse opfattelse, så er pik IKKE en standardvare.

Jeg vil gå så langt som til at sige, at der ikke findes to ens pikke i Danmark.

Pikke varierer på en lang række punkter, og jeg gennemgår de væsentligste her www.pikkemandsforum.dk

Nøj det er sjovt det her
Gravatar #9 - zin
27. feb. 2008 13:37
Hvad jeg finder interessant i denne diskussion (heh) er, at Simonth har ratet #1 "Interessant".
Gravatar #10 - T-Hawk
27. feb. 2008 20:18
#9 Jeg har en teori omkring det...
Simonth == planbanan

Det er også ham der har sprunget et solcenter i luften
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login