mboost-dp1

Boykot D-Link

Gå til bund
Gravatar #1 - Deternal
7. apr. 2006 16:53
Som det kan ses her:
http://people.freebsd.org/~phk/dlink/
Er D-Link ikke lige de flinkeste i verden - i praksis kan de ødelægge tilstedeværelsen af en central infrastruktur komponent i danmark.
Gravatar #2 - HashKagen
7. apr. 2006 17:54
Jeg er fuldstændigt enig, hvorfor går den danske regering ikke ind i dette, jeg tror da vidst vi skal kontakte TV2 og DR, de er gode til at skabe interesse.

EDIT: kontaktede TV2, håber de tager nyheden til sig, nogen skal gøre noget for at hjælpe.
Gravatar #3 - Deternal
7. apr. 2006 18:33
God ide, glemte jeg helt - har tippet CWO.

Har også sendt en mail til D-Link's salgsafdeling.
Det kan gøres her: [email protected]
Gravatar #4 - Taxwars
8. apr. 2006 08:19
Sikke nogen idioter hos DLink, det er utroligt som store firmaer tror de kan tillade sig alt. Lad os skrive til nogen af de store amerikanske news sites as well.
Gravatar #5 - djsoulshot
8. apr. 2006 10:33
Det var da helt vildt, utroligt at et så stort firma kan gøre sådan noget?
Gravatar #6 - amokk
8. apr. 2006 16:40
Ja, enig det er groft af D-link at gøre det på den måde... Det er jo egentlig at snylte på andres servere, de burde bare smide deres egen NTP server op, eller gøre som der står, lave en dns record som deres udstyr connecter til, i stedet for at hardcode nogle bestemte servere ind.
Gravatar #7 - Cloud02
8. apr. 2006 16:46
Historien er på digg.com, så mon ikke ordet bliver spredt?
Gravatar #8 - Gruesome
8. apr. 2006 21:37

Den er også på /. hvilket nok bærer lidt mere 'cred', hvis man kan sige det sådan. Der er også en udemærket diskussion om det, selvom det mest er folk der gentager hvad der står i artiklen og debunker folk der ikke har.

Dog ikke nogen kommentarer fra folk der arbejder hos D-Link.
Gravatar #9 - bugger
9. apr. 2006 14:15
[url]#8[/url] Læser du altid alle kommentarer på /. ;)?

Jeg sender den også til DR1 og TV2.
Gravatar #10 - BurningShadow
9. apr. 2006 15:24

Ja han gør, og han ved hvor de alle arbejder, det er derfor han ved at der ikke er nogle D-Link folk imellem ;)
Gravatar #11 - Gruesome
9. apr. 2006 17:03
#9 og #10

Jeg læser alle kommentarer på +3 eller over hvis det er en interessant diskussion eller et interessant emne som jeg ikke har så meget indsigt i. Det er ofte hvor der er kommentarer som giver en, en indsigt i emnet som man ikke ville få ved at se nyheden i den normale dagspresse (det er jo ofte der er astrofysikerer, atomfysikerer, molekylærbiologer osv. der skriver).

Eftersom jeg havde været hele diskussionen igennem og der ikke umiddelbart var nogen der tydeligt viste en forbindelse med D-Link eller havde noget fornuftigt at sige til deres forsvar eller lignende så må jeg jo konkluderer at der højst sansynligt ikke har været nogen D-Link arbejderer der har svaret der, men hvis de har har det ikke været et svar der umiddelbart kunne bruges til noget.

Så kan vi diskutere som slashdots moderationssystem fungerer, men hvis man læser ved +3 så burde man have en meget god chance for at få alle guldkorn med.

Og så er jeg jo naturligvis også synsk, det giver sig selv. Hvis i mistænker jeres kæreste for utroskab, vil få at vide hvornår i har fødselsdag eller om i vinder i lotto så kan i ringe på 87 10 14 48. Startgebyret er på 300 kr og herefter 10 kr pr. påbegyndt minut. Fx så kan jeg mærke at bugger vil ringe til mig imorgen imellem 10:32 og 10:37 og spørge mig om et meget personligt spørgsmål. Svaret er Ja, og du behøver ikke at ringe. Det er da service?
Gravatar #12 - HashKagen
9. apr. 2006 21:20
glad for at nogen tog min holdning til sig :D lad os håbe på at få dette overstået hurtigt, de har også kontaktet ham mener jeg kan ses på siden...
Gravatar #13 - bugger
10. apr. 2006 01:21
[url]#11[/url]
Fx så kan jeg mærke at bugger vil ringe til mig imorgen imellem 10:32 og 10:37 og spørge mig om et meget personligt spørgsmål. Svaret er Ja, og du behøver ikke at ringe.
Jeg er ked af at høre at svaret er ja..
Gravatar #14 - Gruesome
10. apr. 2006 01:42

Hehe, som du ved så kan man ændre sin skæbne når man kender den, så der er tid endnu. Bare husk at gøre noget ved det inden d. 18, ellers ved du jo hvad der vil ske.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login