mboost-dp1

Bose Acuostimass 15

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
16. feb. 2007 11:31
Hej,
Min mors kæreste har lige købt et fladskærms tv og en sony reciever (kan selvfølgelig ikke huske hvilken model det er nu) og skal derfor have et godt surround system og det skal jeg åbenbart hjælpe med :O

nå men vi har kigget lidt på Bose Acoustimass 15 men på denne side er folk absolut ikke begejstret jo.

Men altså er der nogen som kan afkræfte eller bekræfte kritikken?
Gravatar #2 - buch
16. feb. 2007 11:40
pioneer har nogen fantastiske produkter som kan anbefales.

http://hifipriser.dk/Products/Listproducts.asp?Sor...

Ellers så er en tur i hifi klubben nok ikke helt dumt, hvis du bare skal have nogen gode råd.
Gravatar #3 - MiniatureZeus
16. feb. 2007 13:58
Han er absolut ikke til pioneer, ved ik hvorfor, men vi tager op i hifi klubben (nærmest mit andet hjem pt :P ) idag og ser på det..
Gravatar #4 - The-Lone-Gunman
16. feb. 2007 16:37
Efter hvad jeg har hørt fra audiophile, så er Bose et hade-mærke.

Der var engang en der gav mig en tommelfingerregel: Hvis du, som alm. ikke-lyd-nørd, har hørt om producenten, så er det ikke værd at købe.

Men jeg ved ikke ret meget selv om den slags. Mit lydsystem består af et par gamle højtalere holdt sammen med åbne-klipsen fra en dåseøl, en gammel forstærker jeg fandt, der stod til udsmidning, og et par høretelefoner til 60 kr. :)
Gravatar #5 - MiniatureZeus
16. feb. 2007 20:59
:P

#resten
Ja, så var vi lige et smut i hifi klubben og det blev til et B&W Mini Theatre 30 men som 6.1 sæt, altså en ekstra højtaler. ialt 19.500 kr, og så fik vi endda gratis kabler og opsætning (ca. 2500 kr hvis man tæller sammen) :)

Så glæder mig til torsdag, når de kommer :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login