mboost-dp1

Bluetooth USB Hub

Gå til bund
Gravatar #1 - izym
26. jan. 2008 17:25
Hej :)

Da jeg skal flytte i kælder, har jeg tænkt mig at bruge tv'et som computer skærm. Dog vil jeg ikke opgive et skrivebord, men er ikke meget for at skulle have et meget langt usb kabel hen til skrivebordet. Dvs. at computeren skal stå ved tv'et, da et VGA kabel, imo, ville være meget mere besværgeligt.

Så kom jeg frem til, at man da nok kan få en bluetooth usb hub, og ja det kan man. Desværre har jeg ikke kunne finde nogen på danske shops, og vil helst undgå at købe fra USA.

Den jeg har fundet er http://usb.brando.com.hk/prod_detail.php?prod_id=0... som i kan se er fra en amerikansk side. Håber nogen kan hjælpe mig med det. Foresten, hvor meget ville det koste at sende den fra USA til DK? På forhånd tak. :)
Gravatar #2 - Norrah
26. jan. 2008 17:28
Bruge tv'et som computer skærm?... du er godt klar over at du nok ikke er i stand til at læse tekst så?
Gravatar #3 - themuss
26. jan. 2008 22:33
#2 Hvis TV'et ellers har 1:1 pixelmapping er der ingen forskel ift. en computerskærm.

(der er dog desværre mange tv der ikke har 1:1 og bruger post-processing så resultatet er et uskarpt billede)
Gravatar #4 - TullejR
26. jan. 2008 22:37
Hvad vil du med en usb/bluetooth hub? Er du klar over hvad hastigheden er på bluetooth?

Og hvor kommer det ind i billedet i forbindelse med tv som skærm?
Gravatar #5 - The-Lone-Gunman
26. jan. 2008 22:59
Hvorfor køber du ikke bare et trådløst mus og tastatur. Det virker da som den nemmeste løsning.
Gravatar #6 - gentox
26. jan. 2008 23:36
Det kan godt være at de handler i US$ men HK domænet er forbeholdt Hong Kong. Hvilket også fremgår af deres kontakt side http://usb.brando.com.hk/contact.php
Så ikke USA, men Hong Kong, Kina.
Gravatar #7 - izym
27. jan. 2008 16:56
#2 Synes nu det har virket helt fint de gange jeg har haft tv'et sat til som sekundær skærm.

#4 Ja kom også lige selv til at tænke over det med hastigheden. ;) Hvorfor jeg skal bruge det? Fordi jeg også skal have et skrivebord, tv'et skal stå ved noget sofa noget (ikke helt fundet ud af hvordan det skal stå endnu), hvor der så skal være tastetur/mus/etc til.

#5 Desværre, går ikke. Mine højtalere har trådløes baghøjtalere, og Logitech har været så flinke at ikke lige tænke på man bruger andre trådløse produkter (det forstyrer ALT andet).

#6 Ups, havde jeg vidst ikke lige set. ;)

Tak for svarene. :) Tror bare jeg bruger en helt almindelig usb hub med ledning (en meget lang en .. ).
Gravatar #8 - The-Lone-Gunman
27. jan. 2008 19:47

http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboa...

Som du kan se, så kører de fleste trådløse tastaturer og muse over Bluetooth alligevel, derfor jeg undrede mig over du ville have en hub.
Gravatar #9 - kinaholm
28. jan. 2008 07:33
oveni det så står det klart og tydeligt på deres hjemmeside "US$3 Shipping Fee for EVERY Order to WORLDWIDE"
Gravatar #10 - izym
28. jan. 2008 17:03
#8 Har lige købt nyt tastetur, for 2 måneder siden or so, til 500 kr, så har ikke tænkt mig at købe et nyt allerede.

#9 Ikke det der er problemet. Ved ikke helt hvorfor, men min far bestiller aldrig noget fra udenlandske sider.

Anyways, planen om at bruge tv som computer skærm (primær) er droppet. Har tænkt mig at bare have den sluttet til computeren, via et langt "DVI -> HDMI" kabel, og så bruge til den når der evt. skal ses film etc. Siger tak for de gode råd. :)
Gravatar #11 - Norrah
28. jan. 2008 17:05
#9 glem ikke de 150kr i told afgift.... :P
Gravatar #12 - vandfarve
28. jan. 2008 19:29
#12 Nej, du mener "Ekstraordinær skat til PostDanmark, så de kan holde ekstra lange pauser"-afgift! :P
Gravatar #13 - gentox
28. jan. 2008 19:34
Var en årgang i PostDK, og tro mig de har ikke tid til pauser.
Måske i ledelsen, men et alm. bud får 20 min på en dag, og det er det.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login