mboost-dp1
Blæser til AMD64
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
ja, se installationsvideoen på zalmans website...
du skal fjerne det, for at pille de nuværende metalplade af, og montere zalmans plade, og så smide nogle "nipples" på, som holder køleren fast - det er fordi den er rimelig tung og dermed skal have stabil støtte
i øvrigt, er det et billede af mit eget system jeg sendte...
du skal fjerne det, for at pille de nuværende metalplade af, og montere zalmans plade, og så smide nogle "nipples" på, som holder køleren fast - det er fordi den er rimelig tung og dermed skal have stabil støtte
i øvrigt, er det et billede af mit eget system jeg sendte...
Zalman CNPS-7000B-Cu er næsten lige så god - den er en smule mindre, men stadig ok. (Jeg har den i min derhjemme)
jaja - men stadig sejt imo!
Er der ikk også et andet firma der laver lignende kølere? Glacialtech eller sådan noget?
Er der ikk også et andet firma der laver lignende kølere? Glacialtech eller sådan noget?
nej det er den sorte plasticting som holder standard køleren fast
den sidder med 2 skruer som du fjerner, og genbruger ved montering af din zalman...
har du undersøgt om 7700'eren kan være der eller om du skal have en 7000?
btw når du nu er i gang, så kan du overveje en zalman VF700cu til grafikkortet og en NB47J til chipsettet (kræver dog afmontering af mobo) - det er de 3 der er på mit billede
den sidder med 2 skruer som du fjerner, og genbruger ved montering af din zalman...
har du undersøgt om 7700'eren kan være der eller om du skal have en 7000?
btw når du nu er i gang, så kan du overveje en zalman VF700cu til grafikkortet og en NB47J til chipsettet (kræver dog afmontering af mobo) - det er de 3 der er på mit billede
Der va ikke huller i nærheden af moboet hos mig, så jeg har en NB47K liggende - nogen interesserede? Sælges billigt!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.