mboost-dp1
billig mobil med lang batteritid
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej! Er der nogen der kender en billig mobil med lang batteritid? leder efter en mobil til alm. brug, har ikke de helt store behov da jeg allerede har mp3-afspiller og digitalkamera.
Men følge ting må den dog gerne have:
Vga kamera.
Mulighed for at afspille mp3-sange (har en jeg gerne vil ha til ringetone).
GRPS og internetmuligheder (så jeg kan bruge opera mini)
Gerne omkring 8 - 15 mb plads på telefonen.
Holdbar, nem at bruge, gerne tynd (smart design skader ikke :P ).
Lang batteritid!!!!!!!!
Og sidst men ikke mindst mulighed for at koble en windows pc (også gerne en linux) op til internettet via mobilen.
Men følge ting må den dog gerne have:
Vga kamera.
Mulighed for at afspille mp3-sange (har en jeg gerne vil ha til ringetone).
GRPS og internetmuligheder (så jeg kan bruge opera mini)
Gerne omkring 8 - 15 mb plads på telefonen.
Holdbar, nem at bruge, gerne tynd (smart design skader ikke :P ).
Lang batteritid!!!!!!!!
Og sidst men ikke mindst mulighed for at koble en windows pc (også gerne en linux) op til internettet via mobilen.
Glemte lige at nævne at jeg selv har tænkt på en motorola l7, men ved ikke helt om den har lang batteritid (de skriver forskellige ting på forskellige sider) eller om den kan bruges som modem for en pc.
Ja.. det har den!!
Men ellers en Sony ericsson K750i... den kan nemt holde i 4-5 dage.. og den kan samtidigt også det hele :) Hvis men feks slår vibrator fra, og sætter lysstyrken ned på displayet så kan den komme helt op på 6-7 dage!
Men ellers en Sony ericsson K750i... den kan nemt holde i 4-5 dage.. og den kan samtidigt også det hele :) Hvis men feks slår vibrator fra, og sætter lysstyrken ned på displayet så kan den komme helt op på 6-7 dage!
#4 1110 (bemærk forskellen) har en standby tid på omkring 2 uger, den er billig, og ganske umodtagelig overfor tæv. Jeg ringer ikke alt for meget så ved ikke med taletid. Den kan ingenting ud over at ringe og sende sms, og passer så nok ellers ikke på dine krav medmindre du ændrer dem.
Det kommer så sandelig også an på om du er "heldig" at få en tlf. med et ordenligt batteri, det sker at man får noget crap med.
Jeg taler af erfaring :(
Jeg taler af erfaring :(
Jeg taler også af erfaring :)
http://www.gigahamster.dk/?id=mobiler
Men jeg har lige en rettelse.. det var ikke 1101 jeg mente.. det var 1100.. Ups! :(
http://www.gigahamster.dk/?id=mobiler
Men jeg har lige en rettelse.. det var ikke 1101 jeg mente.. det var 1100.. Ups! :(
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.