mboost-dp1
Bedste 21" skærm, hvilken?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Det kommer helt an på hvor mange penge du har at bruge på en skærm, så hvis penge ikke er det store problem så køb en Eizo skærm.
jeg fik mig en philips 201b til 1450 brugt , mht pris/performance syndes jeg helt klat det var et godt køb
Well, jeg har bestilt en Sony F520, og den har jeg store forventninger til. Og den er bedre end E500, og G520.
#1 nihil:
Du bør ikke købe en skærm på andres anbefaling alene, da folks opfattelse af en skærms præstation, er lige så forskellig som deres opfattelse af en bestemt duft. Du skal ikke købe en skærm, du ikke har "prøvet", da du risikerer, at købe en skærm du overhovedet ikke kan udstå. Visse folk kan f.eks. ikke klare trinitron-skærme, mens andre folk sværger til dem, som var det det eneste ene.
Morale: Gå rundt i en masse forskellige butikker med en masse forskellige skærme, og bed om lov til at prøve dem på en computer. Alt andet er som at købe sko uden at prøve dem - blot en faktor MEGET til forskel i prisen.
Du bør ikke købe en skærm på andres anbefaling alene, da folks opfattelse af en skærms præstation, er lige så forskellig som deres opfattelse af en bestemt duft. Du skal ikke købe en skærm, du ikke har "prøvet", da du risikerer, at købe en skærm du overhovedet ikke kan udstå. Visse folk kan f.eks. ikke klare trinitron-skærme, mens andre folk sværger til dem, som var det det eneste ene.
Morale: Gå rundt i en masse forskellige butikker med en masse forskellige skærme, og bed om lov til at prøve dem på en computer. Alt andet er som at købe sko uden at prøve dem - blot en faktor MEGET til forskel i prisen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.