mboost-dp1
Batteri på bærbar
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
du kan gøre som du vil med det, brug computern som om du altid har haft den, i starten vil den ikke holde så godt strøm men jo mere du bruger den jo bedre vil den blive (indtil maks kapacitet er nået)
I gamle dage skulle man lade batteriet helt op, men med de nye litium batterier er det ligemeget.
I gamle dage skulle man lade batteriet helt op, men med de nye litium batterier er det ligemeget.
Jeg ville lade det op til ca. 60% og lægge det i køleskabet i et døgn. Derefter aflade det helt og så bruge det normalt.
(Skal vi se hvor mange forskellige råd der kan komme?)
(Skal vi se hvor mange forskellige råd der kan komme?)
Smør det ind i remoulade og lad det ligge i fryseren et par dage. På den måde opnår du max batteritid altid!
Helt ærlig; manden stiller et helt reelt og desuden også udemærket spørgsmål, omkring noget han måske ikke ved så meget omkring, hvad er så meningen med at alle mulige tosser skal gøre grin og komme med fuldkommen irrelevante "svar"?
Kunne I idet mindste så ikke gøre ligesom #5 CyRacK og efter det sjove give et relevant bud og svar?? Eller helt som #2 buch give et rigtig svar og en god forklaring...
Men hvis jeg nu skulle hjælpe til og være et godt eksempel, så spurgte jeg min it-pusheren i dalby, og fik det samme af vide som buch siger...(kunne ikke finde det i min manual, da den er på tysk og fik 05...)
/Daniel
Kunne I idet mindste så ikke gøre ligesom #5 CyRacK og efter det sjove give et relevant bud og svar?? Eller helt som #2 buch give et rigtig svar og en god forklaring...
Men hvis jeg nu skulle hjælpe til og være et godt eksempel, så spurgte jeg min it-pusheren i dalby, og fik det samme af vide som buch siger...(kunne ikke finde det i min manual, da den er på tysk og fik 05...)
/Daniel
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.