mboost-dp1

Bærbare højtaler systemer. Hvilket skal jeg vælge?

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
18. apr. 2006 08:35
Hej,
Jeg sidder lidt og overvejer at købe et bærbart hørjtaler system til min iPod da jeg skal på studietur efter ferien med min skole (Og de har så valgt at bærbare er totalt forbudt på turen!) jeg har nogle krav til dem her:
# Maks. pris: 1000kr incl. fragt
# Maks. vægt: 2kg
# Det skal være god kvalitet, altså kunne spille klart og have en god Bass og diskant.
# Kunne tåle lidt knubs
# Etui inkluderet
# Helst fjernbetjening
# Gerne specielt designet til iPod

Jeg har selv kigget på

#Logitech Mm50 Portable Speakers for iPod
#Altec Lansing inMotion Portable iPod Speakers

Takker for hjælpen :)
Gravatar #2 - Bjørn
18. apr. 2006 14:11
Tjaa. Hvis du ikke skal bruge dem så tit, kan du vel bare bruge et par computer højtalere eller lign. Men de er selvfølgelig ikke designet til iPod. Apple har også lige lavet en OK højtaler, den koster dog vist 2400(nok overkill til dit forbrug).

Men synes da de to valgmuligheder du har fundet ser fornuftig ud. Man får jo aldrig rigtig god lyd fra sådan nogle små højtalere, men de er helt sikkert fine til hvad jeg har forstået du skal bruge dem til. Jeg havde bare et par billige comp høtalerer med på vores studietur her for et par uger siden. Det virkede helt fint, vi fik dog dem ikke brugt helt vildt meget, da vi mest var ude at se forskellige ting og var i byen. Vi var faktisk sjældent på hotellet...

Ved dog ikke om sådan nogle HTX elever(som jeg har forstået du er) kan finde ud af at feste :-)

Anyways har du virkelig brug for dem. Vil du få dem brugt?
Gravatar #3 - MiniatureZeus
18. apr. 2006 17:50
Har lige solgt mit stereo anlæg og købt Apples nye iPod HiFi men altså med batterier vejer den 7.6kilo... og fylder omkring min egen taske... :S Men utrolig fede og selv på mit mini værelse lyder det som et helt stadion når de spiller!

Men du har nok tildels ret med det spørgsmål, om man virkelig for brug for dem andet end den ene gang man er på studietur og på ferie... :) Så tror det bliver nogle gamle pc højtalere som smutter med på turen istedet :) Btw det er London vi skal til og med det psyko program vores lærer har lavet når vi knap nok at komme tilbage til hotellet og sove inden den næste tur! :)
Gravatar #4 - ZOPTIKEREN
18. apr. 2006 18:05
umiddelbart er min egen holdning at 1000 kroner er dyrt for et par højtalere som kun skal bruges til en studietur. Tror ikke du får dem brugt alt for meget.

Såfremt du ikke har forhørt dig hos andre på din skole om hvad man laver på en studietur (går ud fra det er med gymnasiet), så kan jeg opsumere.

1. Man bliver trukket rundt til at se alle mulige mærkelige ting- nogle skod ting og andre gode.
2. Man kommer til sit hotel sen eftermiddag, og tager sig en morfar.
3. Går i byen og fråder
4. Går i byen og drikker sig fuld
Gravatar #5 - MiniatureZeus
18. apr. 2006 18:08
hehe
går (selfølgelig:)...) på Htx!!
Men altså de 3 første er rigtige og den sidste er næsten rigtig! vi må ikke drikke os fulde... én øl til maden og én drink på pubben! :P
Gravatar #6 - hundeboll
18. apr. 2006 20:00
#5 MiniatureZeus:
Mmm... Det sagde vores lærer også :) Men den holdt ikke helt...

Og hvis du selv har betalt turen og er over atten, så skal din lærer altså ikke bestemme hvad i laver, når de otte timer, som en dag tæller, er gået!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login