mboost-dp1

Bærbar

Gå til bund
Gravatar #1 - DrunkenCrowbar
27. okt. 2005 16:59
Hej jeg skal til at købe en bærbar, og jeg har kig på: Denne her....
jeg ville bare lige spørge om jeres mening og så om i evt kendte til bedre til ca samme pris, den skal bruges til udannelse
Gravatar #2 - tgr
27. okt. 2005 17:28
Jeg gætter lige på hvad amokk skriver inden han svarer herinde:

- Der fåes ikke bedre end IBM, DELL stinker.
- Køb den i tyskland, der er der syyyyyge prisforskelle
- btw DELL $UXX
- se min side
- Hvis du vil køre Linux så suxx DELL!
- Køb den i tyskland, knapperne er næsten de samme

Til topic:

Umiddelbart ligner det et rigtigt godt køb for pengene :)
Gravatar #3 - amokk
27. okt. 2005 18:24
#1 kig lidt i trådene her på forumet, der er MANGE der har spurgt om lign. ting på det sidste...

#2 tak, så slipper jeg for at skrive det...

du har dog glemt at linke til min dell historie, og at nævne at T serien er lidt mere luxus end R serien, samt at laptops.dk kan have problemer, hvis IBM ikke vil yde support på maskinen
Gravatar #4 - DrunkenCrowbar
27. okt. 2005 18:42
Hvad mener du med at Laptops.dk kan have problemer med supporten?
Gravatar #5 - amokk
27. okt. 2005 19:08
kig i nogle af de andre tråde om bærbare, der har jeg postet en bunke links
Gravatar #6 - DrunkenCrowbar
27. okt. 2005 19:25
ok... Har set det nu... men det er mange penge at spare, så jeg tror jeg vil købe der... hvor ville du ellers købe den henne hvis det skulle være en dansk side?
Gravatar #7 - amokk
27. okt. 2005 23:40
det ved jeg ik rigtig.. synes IBMs modeller er for dyre i DK eller også er det igennem skumle shops som laptops...
Gravatar #8 - zacho
28. okt. 2005 05:15
#7 amokk når du køber ved en tysk side, får du så ikk alle dine programmer osv på tysk ? og du sagde noget med at tastatur layoutet var anderledes end det danske? har prøvet at finde et billede af et tysk layout men kan ikke, kan du, vil gerne se om der er meget forskeld osv...
Gravatar #9 - Indox
28. okt. 2005 05:39
Gravatar #10 - zacho
28. okt. 2005 05:43
ja, undskyld jeg ikke er så god til det med søgning på google :S
Gravatar #11 - monarchs69
28. okt. 2005 10:20
Troede kun at det var æ,ø og å der var lidt anderledes udseendemæssigt, men når y og z også skifter plads så bliver det ikke de penge man sparer værd...

bare min mening.

ser også ud til at Å og Ø har skiftet plads?
Gravatar #12 - amokk
28. okt. 2005 11:51
#11 ehm læs nu hvad jeg har skrevet ca 30 gange herinde:

vælg dansk layout og det virker som et dansk!!! længere er den ikke...
Gravatar #13 - asger_ss
28. okt. 2005 11:55
ellers kan du få dem til at levere en engelsk udgave, ved ikke med dansk men kunne da ikke forestille mig andet, eneste problem ved dette er at der er en lidt længere leveringstid
Gravatar #14 - amokk
28. okt. 2005 12:15
engelsk keyboard er nederen, da der er færre knapper end på et dansk og tysk... så det kan ik fungere som et dansk..
Gravatar #15 - zacho
28. okt. 2005 12:50
men tror i ikke at de tager mere for bærbaren ved at skulle lave dansk keyboard ??
Gravatar #16 - DrunkenCrowbar
28. okt. 2005 13:26
k... tak for jeres mening, fik lige kig på Denne bærbar og kom i tvivl om hvad jeg skulle vælge....
Gravatar #17 - amokk
28. okt. 2005 15:06
#15 hvis det er så stort et problem at der er tyske tegn på tastaturet, så sæt da klistermærker med ÆØÅ på :-)

#16 ikke fordi det er dyrt for denne konfiguration, men kig på dens tekniske data, jeg vil gætte på den er væsentligt større og tungere end IBM'en og holdbarheden er helt sikkert ik så god...

som jeg har sagt ca 25 gange før i dette forum, er IBM=Mercedes og mærker som Acer mfl. er måske en Toyota eller lign. mellemklassebil... I øvrigt tvivler jeg også på at TDCs support er på højde med IBMs hvis maskinen endelig går i stykker..

link til tyske shops:

www.ok1.de
www.campus-point.de
www.nofost.de
Gravatar #18 - zacho
28. okt. 2005 16:15
#15 hehe :) men det er os mere det med windows... dem bliver jo os tysk ? kan man bruge den cd key man får med på en evt dansk version af winxp pro???
Gravatar #19 - amokk
28. okt. 2005 16:57
#18 jeg fik ok1.de til at sende en engelsk winxp recovery CD sammen med maskinen, så jeg smed den ind og nu har jeg engelsk windows - ved dog ik med dansk, men der er jo heller ingen grund til at bruge en dårlig oversættelse
Gravatar #20 - zacho
28. okt. 2005 17:09
Okay, vil prøve at skrive med dem... Men hvordan finder de ud af at man er studerende ?
Gravatar #21 - ostebaronen
28. okt. 2005 20:42
#20 Har du ikke sådan et internationalt studiekort?
Eller er det ikke på alle institutioner man får det?
Gravatar #22 - zacho
28. okt. 2005 20:56
Nej, går også kun i 9'ne klasse... Det gælder måske ikke ind under stuide ??
Gravatar #23 - mELIeha
28. okt. 2005 21:35
Ikke sikkert nej, men mon ikke du kender en med et studiekort? ;)
Gravatar #24 - zacho
28. okt. 2005 21:57
jooo... måske dig ? :D
Gravatar #25 - amokk
29. okt. 2005 01:37
få dine forældre til at skrive en seddel (på engelsk) om at du studerer på den skole du nu går på, og smæk et billede på, og få det til at ligne et normalt studiekort, det er sikkert godt nok
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login