mboost-dp1
Bærbar
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg gætter lige på hvad amokk skriver inden han svarer herinde:
- Der fåes ikke bedre end IBM, DELL stinker.
- Køb den i tyskland, der er der syyyyyge prisforskelle
- btw DELL $UXX
- se min side
- Hvis du vil køre Linux så suxx DELL!
- Køb den i tyskland, knapperne er næsten de samme
Til topic:
Umiddelbart ligner det et rigtigt godt køb for pengene :)
- Der fåes ikke bedre end IBM, DELL stinker.
- Køb den i tyskland, der er der syyyyyge prisforskelle
- btw DELL $UXX
- se min side
- Hvis du vil køre Linux så suxx DELL!
- Køb den i tyskland, knapperne er næsten de samme
Til topic:
Umiddelbart ligner det et rigtigt godt køb for pengene :)
#1 kig lidt i trådene her på forumet, der er MANGE der har spurgt om lign. ting på det sidste...
#2 tak, så slipper jeg for at skrive det...
du har dog glemt at linke til min dell historie, og at nævne at T serien er lidt mere luxus end R serien, samt at laptops.dk kan have problemer, hvis IBM ikke vil yde support på maskinen
#2 tak, så slipper jeg for at skrive det...
du har dog glemt at linke til min dell historie, og at nævne at T serien er lidt mere luxus end R serien, samt at laptops.dk kan have problemer, hvis IBM ikke vil yde support på maskinen
ok... Har set det nu... men det er mange penge at spare, så jeg tror jeg vil købe der... hvor ville du ellers købe den henne hvis det skulle være en dansk side?
#7 amokk når du køber ved en tysk side, får du så ikk alle dine programmer osv på tysk ? og du sagde noget med at tastatur layoutet var anderledes end det danske? har prøvet at finde et billede af et tysk layout men kan ikke, kan du, vil gerne se om der er meget forskeld osv...
Troede kun at det var æ,ø og å der var lidt anderledes udseendemæssigt, men når y og z også skifter plads så bliver det ikke de penge man sparer værd...
bare min mening.
ser også ud til at Å og Ø har skiftet plads?
bare min mening.
ser også ud til at Å og Ø har skiftet plads?
ellers kan du få dem til at levere en engelsk udgave, ved ikke med dansk men kunne da ikke forestille mig andet, eneste problem ved dette er at der er en lidt længere leveringstid
k... tak for jeres mening, fik lige kig på Denne bærbar og kom i tvivl om hvad jeg skulle vælge....
#15 hvis det er så stort et problem at der er tyske tegn på tastaturet, så sæt da klistermærker med ÆØÅ på :-)
#16 ikke fordi det er dyrt for denne konfiguration, men kig på dens tekniske data, jeg vil gætte på den er væsentligt større og tungere end IBM'en og holdbarheden er helt sikkert ik så god...
som jeg har sagt ca 25 gange før i dette forum, er IBM=Mercedes og mærker som Acer mfl. er måske en Toyota eller lign. mellemklassebil... I øvrigt tvivler jeg også på at TDCs support er på højde med IBMs hvis maskinen endelig går i stykker..
link til tyske shops:
www.ok1.de
www.campus-point.de
www.nofost.de
#16 ikke fordi det er dyrt for denne konfiguration, men kig på dens tekniske data, jeg vil gætte på den er væsentligt større og tungere end IBM'en og holdbarheden er helt sikkert ik så god...
som jeg har sagt ca 25 gange før i dette forum, er IBM=Mercedes og mærker som Acer mfl. er måske en Toyota eller lign. mellemklassebil... I øvrigt tvivler jeg også på at TDCs support er på højde med IBMs hvis maskinen endelig går i stykker..
link til tyske shops:
www.ok1.de
www.campus-point.de
www.nofost.de
#20 Har du ikke sådan et internationalt studiekort?
Eller er det ikke på alle institutioner man får det?
Eller er det ikke på alle institutioner man får det?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.