mboost-dp1
ATI Radeon Xpress 1150
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hvor godt er et ATI Radeon® Xpress 1150 256MB HyperMemory?
Jeg kan se at det kan køre windows vista med alle de nye grafik funktioner. Men kan det spille spil som cs: source, half-life 2 og WoW?
Jeg kan se at det kan køre windows vista med alle de nye grafik funktioner. Men kan det spille spil som cs: source, half-life 2 og WoW?
Er det bare mig som har misforstået noget fuldkommen eller er levende billeder ikke 24 fps? altså billeder per sek?
#12 buch
Aah så er jeg med igen... troede ellers lige at min bærbar var en slags supermaskine, da jeg kan kører CS med ca. 24-28 fps :P
Nå tak for uddybelsen :D
Aah så er jeg med igen... troede ellers lige at min bærbar var en slags supermaskine, da jeg kan kører CS med ca. 24-28 fps :P
Nå tak for uddybelsen :D
Han kan sgu da bare køre noget 3D mark og se hvor mange han får pr sekund...
det sku da forhelvede ikke særlig svært...
jeg køre med et geforce 6600 256 mb ram
og det køre skuda fint på swat 4 og cs...
det sku da forhelvede ikke særlig svært...
jeg køre med et geforce 6600 256 mb ram
og det køre skuda fint på swat 4 og cs...
det var ikke ment på den måde men mak kan da gå ind på www.tomshardware.dk og finde det man skal bruge...
det er en skide god hjemmeside som man kan se det på....
men jeg undskylder meget over mit tonefald jeg var på arbejde da jeg svaret he he....
var lidt pist...
sorry sorry
men jo han kan da godt spille de spil han nævnte...
det er en skide god hjemmeside som man kan se det på....
men jeg undskylder meget over mit tonefald jeg var på arbejde da jeg svaret he he....
var lidt pist...
sorry sorry
men jo han kan da godt spille de spil han nævnte...
sorry det var www.tomshardware.com...
der kan man teste alt hvad der hedder hardware og hvor goe point de får i spillene...
der kan man teste alt hvad der hedder hardware og hvor goe point de får i spillene...
#19 buch
der er vist en som kører en lille skræmme / skrid af kampagne mod den såkaldte it-supporter (ville fandme hellere have min kaste med en hammer i hånden til at se på min computer en ham! haha)
der er vist en som kører en lille skræmme / skrid af kampagne mod den såkaldte it-supporter (ville fandme hellere have min kaste med en hammer i hånden til at se på min computer en ham! haha)
hvad snakker i om....
jer det ikke har styr på en skid...
i tror i er så kloge ha....
det må vist være en drøm i har haft længe....ha ha
jer det ikke har styr på en skid...
i tror i er så kloge ha....
det må vist være en drøm i har haft længe....ha ha
Nej da ikke dig, du er ekstremt begavet osv. det er en anden it-supporter der hentydes til, det er ham her der kalder sig selv Kenny, som enlig nok mere er Sten Mortensen i forklædning.
Nej da ikke dig, du er ekstremt begavet osv. det er en anden it-supporter der hentydes til, det er ham her der kalder sig selv Kenny, som enlig nok mere er Sten Mortensen i forklædning.
hahaha fed humor, også selvom det sidste link ikke virker ;P haha
hahaha fed humor, også selvom det sidste link ikke virker ;P haha
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.