mboost-dp1
apple's garanti??
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hi... jeg har tænkt mig at købe en ipod nano... på apple's hjemmeside står der at der 1års garanti... men er det ikke 2 år efter den danske lov?
Tilføjelse til #2
Efter første ½ år skal man selv bevise at det var en fejl der var til stede i løbet af det første ½ år
www.forbrug.dk kig mere der, der er svar på alle dine spørgsmål.
Efter første ½ år skal man selv bevise at det var en fejl der var til stede i løbet af det første ½ år
www.forbrug.dk kig mere der, der er svar på alle dine spørgsmål.
Hvis dit batteri af sig selv går død i løbet af det første halve år og du reklamerer inden udgangen af det halve år skal forhandleren kunne påvise at du selv har skabt skaden.
I Apple's tilfælde vil det dog være 1 helt år idet de giver garanti for at produktet virker mindst 1 år.
Det sidste 1½ år (i Apple's tilfælde 1 år) er også dækket af reklamationsret, men her er det dig selv som skal påvise at du ikke har misbrugt produktet og dermed selv været skyldt i at det er gået i stykker.
I Apple's tilfælde vil det dog være 1 helt år idet de giver garanti for at produktet virker mindst 1 år.
Det sidste 1½ år (i Apple's tilfælde 1 år) er også dækket af reklamationsret, men her er det dig selv som skal påvise at du ikke har misbrugt produktet og dermed selv været skyldt i at det er gået i stykker.
Det lykkedes mig aldrig at få erstattet min Nano til 1500 kr hvis display gik i stykker efter en måned, den var købt i udlandet og lad os bare sige at Apple ikke just glimrer til det med kunde service.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.