mboost-dp1

Ang. Iphone

Gå til bund
Gravatar #1 - Philstikkel
8. aug. 2007 07:50
Jeg har kigget på den lækre telefon fra apple.
Da den ikke er kommet til Danmark (eller europa overhovedet, så vidt jeg har forstået) vil jeg egentlig bare spørge om det er muligt at købe den i US version, og så bruge den på det danske telefon-net?
Gravatar #2 - MiniatureZeus
8. aug. 2007 08:15
Jeg ved at der er en som har gjort det på macnyt.dk.

Men det kommer jo til at koste en masse masse masse (gentag 100x) penge, da du kun kan bruge det amerikanske teleselskab AT&T, og derfor skal udlandsopkaldspriser hvis du bruger den i DK.

Der har dog været snakket om, at den har er blevet hacket til at kunne bruge et europæisk SIM kort i den.

Personligt ville jeg dog sige at det er meget spild af penge, at købe den nu af fire simple grunde:
1: du kan ikke bruge den i danmark, uden det koster en formue.
2: Den har stadig mange børnesygdomme, som helt sikkert vil være løst når den bliver tilgængelig i DK.
3: Hvis du vælger at hacke den og bruge dansk SIM kort, mister du højst sandsynligt garantien på den = dum idé.
4: Når den kommer til danmark, bliver det muligvis en opdateret version med 3G og lidt andre features.

kort fortalt: VENT! :)
Gravatar #3 - Philstikkel
8. aug. 2007 08:27

God info, tak :)

Jeg må vel væbne mig med tålmodighed.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login