mboost-dp1
Anbefal et webcam
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Skal bruge et webcams. Jeg har ikke nogen ide om hvor meget man skal op i, for at få et ordentligt billede kvallitet (video). Det skal bruges til videosamtaler mellem en PC i DK og en i USA.
Når man finder kameraer til eks. 178 og 400, ser specs'ne ummidelbart meget ens ud, men det ene er vel ikke dobbelt så dyrt for ingen ting, eller?
Har du et webcam, som du er godt tilfreds med, og som du ved leverer et godt billede.
Budget, max 500 - Billigere kameraer afvises ikke...
Når man finder kameraer til eks. 178 og 400, ser specs'ne ummidelbart meget ens ud, men det ene er vel ikke dobbelt så dyrt for ingen ting, eller?
Har du et webcam, som du er godt tilfreds med, og som du ved leverer et godt billede.
Budget, max 500 - Billigere kameraer afvises ikke...
Altså jeg har et Logitech Communicator (kan ikke huske om det stx modellen, men det mener jeg) som jeg da gerne vil sælge, hvis du er interesseret.
Jeg har vist stadig kasser og kvitt på det, så kan nemt sendes.
Men havde regnet med omkring 250 kr eller sådan noget.
Selve billedkvaliteten er rigtig god (ifht. prisen selvfølgelig) og det er meget nemt at bruge. Det er med usb selvfølgelig, og en bøjelig fod, så den kan stå både flat på bordet, sidde på en fladskærm og på en laptop skærm (som jo er tyndere:)
skriv evt. en mail på daniel.bahn @ gmail. com
Jeg har vist stadig kasser og kvitt på det, så kan nemt sendes.
Men havde regnet med omkring 250 kr eller sådan noget.
Selve billedkvaliteten er rigtig god (ifht. prisen selvfølgelig) og det er meget nemt at bruge. Det er med usb selvfølgelig, og en bøjelig fod, så den kan stå både flat på bordet, sidde på en fladskærm og på en laptop skærm (som jo er tyndere:)
skriv evt. en mail på daniel.bahn @ gmail. com
du kan også prøve et Sandberg Nightcam 2... rigtigt godt billede,,, har selv samlignet det med nogle Logitech og andre.. synes det giver et fint billede, og især i lidt mørke.
#1 Hvis det er, har jeg også sådan et som crower^ snakker om, som du kan købe, er næsten helt nyt, men syntes dog ikke at kvaliteten er nær så god som det logitech jeg har. Og den klips man sætter det fast med, har en tendens til at klemme på skærmen og kan i værste tilfælde ødelægge den.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.