mboost-dp1

AMD Opteron

Gå til bund
Gravatar #1 - ECFE11
7. maj 2003 19:41
Okay... ved ikke helt om jeg er bagud med oplysningerne om opteron+salget her af.

Men jeg ville lige fortælle, at jeg har set 10 opteronprocessorer på mit arbejde, og at disse lige som nuværende p4 er udstyret med en metalkappe så at kernen er kapslet inde.(ikke flerer køler skader).
Og for lige at få afklaret noget, Hvornår var det lige det var at de måtte sælges ??? Jeg mener bare ikke at det var nu.
Gravatar #2 - ZAik
10. maj 2003 00:16
I følge alle de test som man ser, er opteron virkelig heftig, men prisen er helt uakseptabel, hvem gider at give ca. 8k for en cpu
Gravatar #3 - Hektor
10. maj 2003 12:09
#2 ZAik:
De folk, for hvem penge ikke er en hindring. Opteron er en SERVER-cpu - ikke en cpu til menigmand.

Jeg gentager lige for ZAik ... jeg mener - de tungnemme - det er en server-cpu.
Gravatar #4 - ZAik
17. maj 2003 23:54
Hektor hvis du har fulgt med, så ved du at hp(mener at det er hp) planer om worksations med opteron. Og hvorfor tror du at de har testet ydelsen i spil.

Men selvfølgelig er det stadig en server CPU, men min point er at den har stadig en repsektabel ydelse i normale applikationer som spil og lignende, og at den godt kunne fungere som hjemme pc.
Gravatar #5 - amokk
18. maj 2003 13:11
#4 der er en grund til at desktop-versionen hedder Athlon 64...

du skal sammenligne Opteron med Xeon serien... som også er vold-dyre!

og workstations er heller ikke det samme som en desktop-pc...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login