mboost-dp1
AMD Duron incl. Køler
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej. Jeg har en AMD Duron 650mhz til salg, den er incl. en Coolermaster køler. Det kører perfekt sammen, og er 110% ok. Kom med et bud ! Mvh: Jakob Skov // VIA
[email protected]
[email protected]
Arh... Det må kunne gøres bedre !!!
Det fejler intet og kører perfekt sammen....
Mvh.
Jakob Skov // VIA
<A href="mailto:[email protected]">[email protected]</A>
Det fejler intet og kører perfekt sammen....
Mvh.
Jakob Skov // VIA
<A href="mailto:[email protected]">[email protected]</A>
#4..
For det første luk røven, hvis du ikke kan sige noget fornuftigt og for det andet er det IKKE noget gammelt lort.
Det er omkring 1 år gammelt og slet slet ikke LORT !!111111
Mvh.
Jakob Skov // VIA
[email protected]
For det første luk røven, hvis du ikke kan sige noget fornuftigt og for det andet er det IKKE noget gammelt lort.
Det er omkring 1 år gammelt og slet slet ikke LORT !!111111
Mvh.
Jakob Skov // VIA
[email protected]
#5:
Research.
Eftersom indlæg nummer 6 viser det - ser jeg ingen grund til at forklare det.
At folk tror deres ting er "SÅ" meget værd, er deres problem.
Desuden tager man aldrig mere end ½-delen af nyprisen for brugte ting.
Og i dette tilfælde kan du få noget bedre og nyere ;)
Research.
Eftersom indlæg nummer 6 viser det - ser jeg ingen grund til at forklare det.
At folk tror deres ting er "SÅ" meget værd, er deres problem.
Desuden tager man aldrig mere end ½-delen af nyprisen for brugte ting.
Og i dette tilfælde kan du få noget bedre og nyere ;)
For det første har jeg aldrig sagt at jeg krævede 700.000 for det, men blot at 150 ikke var nok.
Og påstanden om at man ALDRIG sælger brugte ting til over halvdelen af hvad ny koster, er da fuldstændig hen i vejret, det kommer da an på hvilken ting man sælger, hvor gammel tingen er osv..
//VIA
Og påstanden om at man ALDRIG sælger brugte ting til over halvdelen af hvad ny koster, er da fuldstændig hen i vejret, det kommer da an på hvilken ting man sælger, hvor gammel tingen er osv..
//VIA
en splinterny duron 900 med 2 års garanti koster 236,25 incl. moms.
mangler du noget hw selv så kan vi måske bytte istedetfor for det kan ærlig talt ikke beytale sig at sælge gammel hw
mangler du noget hw selv så kan vi måske bytte istedetfor for det kan ærlig talt ikke beytale sig at sælge gammel hw
Hej...
skulle lige høre om du eventuelt sender den og betaler potoen og alt det der hvis det var ?...
skulle lige høre om du eventuelt sender den og betaler potoen og alt det der hvis det var ?...
<STRONG>funkymonkey</STRONG>
Jeg ønsker også en anstændig tone, men det pisser mig sku af når Acro kommer med en besked der hedder: "Nu er jo noget gammelt lort du sælger". Jeg kan slet ikke forstå hvor den besked hører hjemme.
Jeg sætter en vare til salg og så kan folk skrive et bud eller de kan lade være. Men jeg fatter stadig ikke hvorfor Acro skulle skrive den besked.
Så derfor syntes jeg nu engang at det var ham der startede diskussionen.
Og at han så også var mand nok til at stoppe den, tillykke med det da.
Jeg ønsker også en anstændig tone, men det pisser mig sku af når Acro kommer med en besked der hedder: "Nu er jo noget gammelt lort du sælger". Jeg kan slet ikke forstå hvor den besked hører hjemme.
Jeg sætter en vare til salg og så kan folk skrive et bud eller de kan lade være. Men jeg fatter stadig ikke hvorfor Acro skulle skrive den besked.
Så derfor syntes jeg nu engang at det var ham der startede diskussionen.
Og at han så også var mand nok til at stoppe den, tillykke med det da.
#30:
Hvis det er 1 år, så er det sgu da noget gammelt lort. Har du slet ikke bemærket hvor hurtigt der udvikles nyt til denne imponerende branche?
At du selv mente det var MERE end 150 kr. værd, det er da ikke mit problem - normalt når man sælger noget brugt, og har brugt det i en mindre periode - så sælger man altså kun til ½-pris i forhold til samme vare som ny.
Det kan da godt være det virkede fint, men det var stadig brugt, garantien var udløbet og lignende - så man skal ikke forlange så meget for det.
Både nummer 2 og nummer 29 har givet meget rimelige bud.
Hvis det er 1 år, så er det sgu da noget gammelt lort. Har du slet ikke bemærket hvor hurtigt der udvikles nyt til denne imponerende branche?
At du selv mente det var MERE end 150 kr. værd, det er da ikke mit problem - normalt når man sælger noget brugt, og har brugt det i en mindre periode - så sælger man altså kun til ½-pris i forhold til samme vare som ny.
Det kan da godt være det virkede fint, men det var stadig brugt, garantien var udløbet og lignende - så man skal ikke forlange så meget for det.
Både nummer 2 og nummer 29 har givet meget rimelige bud.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.