mboost-dp1

AMD 64 Socket 939 på lager?

Gå til bund
Gravatar #1 - Cyrack
9. dec. 2004 21:34
Overskriften siger nok næsten alt...
Jeg har været så smart at købe et MSI K8T Neo2 bundkort (Socket 939) men jeg kan død og pine ikke finde en socket 939 processor på lager nogen steder!!! Det er temmelig øv at sidde med et splinternyt bundkort og ram, men uden processor, så hvis nogen kender en lokal computerbix med en sådan, så send lige en note. Stedet skal bare helst sende via postdanmark :-)

Ps. processoren skal helst være en 3000+ eller 3200+, da min økonomi ikke rækker til at kaste 5000+ kr. efter en cpu...
Gravatar #2 - Bubel
10. dec. 2004 06:11
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=102900
3200 har du ret i ikke er på lager nogle steder, men 3000+ er da på lager flere steder.
Gravatar #3 - Cyrack
12. dec. 2004 22:49
Bubel:

Den fandt jeg også selv :-) lige nu glæder jeg mig som et lille barn til i morgen ved en ti-tiden. Stakkels postbud hvis han har glemt den.... hehe....
Gravatar #4 - amokk
12. dec. 2004 23:03
hehe hvad kan man lære af det?

husk at checke lagerstatus inden du bestiller
Gravatar #5 - Cyrack
13. dec. 2004 00:28
amokk:

Ud fra diverse tests o.lign. jeg lige fik gravet op var MSI K8T det bedste bundkort, af dem der var fuldt ud understøttet af linux-kerne 2.6, så der var ikke så meget at rafle om.
Faktisk var 939-processoren også på lager flere steder da jeg bestilte den først, men en eller anden [CENSUR] pakke-dreng sendte en 754 socket til mig i stedet, og inden jeg opdagede det, så var lagerbeholdningen i bund de fleste steder. Faktisk var den jeg bestilte hos PC Fokus den anden sidste de havde.... :-/
Anyway, nu får jeg den om ~8.5 timer :-)
Gravatar #6 - amokk
13. dec. 2004 22:30
#5 ved ik om det er for meget forlangt, men må jeg høre hvad det er for en butik der har været så flinke at sende dig en socket 754 cpu?
Gravatar #7 - Cyrack
14. dec. 2004 21:33
#6 - amokk

Det var IT-butikken. På deres side var den vist som i restordre, men da jeg fik pakken dagen efter var jeg overlykkelig, til jeg så HVILKEN type CPU jeg havde fået :-/
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login