mboost-dp1

Aldi DVD afspiller

Gå til bund
Gravatar #1 - Klok
17. nov. 2005 16:20
Hej Folkens
Jeg har længe gået og tumlet med tanken om at få fat i en eller anden boks, som kan vise film på et TV og spille MP3'er på et stereo, direkte fra en USB-harddisk.

Så så jeg idag denne annonce fra Aldi:
http://www.aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_47/OFF01.HTM

Og så vidt jeg kan se, kan man slutte en USB harddisk direkte til den, og se film og høre musik derigennem.

Er der nogle som kender maskinen? Og hvordan virker den evt.?

Jeg tror nu nok jeg køber en.
399,- så er det jo begrænset hvor meget man kan brænde fingrene :)
Gravatar #2 - buch
17. nov. 2005 16:36
Med 3 års garanti, burde det heller ikke give de helt store problemer.

Overvejer lidt selv om jeg skal have mig en nu:P
Gravatar #3 - Viperaberus
18. nov. 2005 11:30
Jeg er normalt meget skeptisk overfor Aldi (og andre discount-butikkers) hardware. Denne gang står der ikke engang hvilket firma der har lavet det, så det er umuligt, at søge på nettet om hvilke problemer der er med produktet :/
Gravatar #4 - Klok
18. nov. 2005 12:26
#3: Enig. Jeg syntes dog at Aldi har et ret godt ry, nok bla. fordi de ikke lader som om de ved noget som helst om produkterne i modsætning til mange andre radio/tv afdelinger som tror de er eksperter.

Men som sagt så tror jeg ikke jeg kan brænde nallerne ret meget mere end "en lille bytur", så jeg slår sku nok til :)

Er der iøverigt nogle der kan genkende den og sige hvilket mærke den er?
Gravatar #5 - Kadann
19. nov. 2005 08:08
#4 -

Det er sikkert bare kinesisk no-name, hvor der er klistret et eller andet navn på, ligesom de tusindvis af andre billige afspillere derude. Ikke at der noget galt i det, men jeg tror ikke du skal satse på at det er et velkendt mærke. :)
Gravatar #6 - ldrada
23. nov. 2005 15:51
Jeg kan huske en gang da aldi solgte übercomputere for 9.999 kroner per styk, som fulgte med det nyeste inden for hardware. Dette plejede som regel at ske hvert halve år.

Nu sælger de bare bærbare.... :/
Gravatar #7 - bugger
23. nov. 2005 18:37
Det er meget muligt at det er denne maskine der er tale om, og så lover det jo ikke godt.

BlueTinum 609:
http://www.3dmaxer.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=151...
Gravatar #8 - Klok
25. nov. 2005 14:08
Så er jeg da helt glad for at jeg aldrig nåede at købe dyret :)

Er der nogle der kan anbefale en lille kasse som jeg kan slutte til mit fjernsyn, min USB harddisk, også se DivX/Xvid film der igennem?
Gravatar #9 - oleo
25. nov. 2005 14:21
Kærsten har købt en. Den virker da ok.

http://www.bluetinum.net/BlueTinum%20DK/downloads/...

- 'er :
Det ser ud til at den kun kan spille region 1 DVD'er fra Warner Brothers.
Den kan ikke vise lange filnavne når man browser cd, dvd, usb-harddisk.
Browseren er i det hele taget lidt underlig.
Har mistanke om at den ikke han håndtere "store" usb-harddiske.

Men godt billede og god lyd.

Jeg har selv en Kiss 1500. Den er heller ikke perfekt. - Langt fra.

Min rating :
BlueTinum DVDTT2055 - 400,- 7/10
Kiss 1500 - 1100,- 8/10

Det kommer selvfølgelig an hvordan man skal bruge den. Jeg skulle have en der kunne spille film fra netværket.
Gravatar #10 - bugger
25. nov. 2005 19:43
#9 Jeg troede at KiSS var det sidste mærke du ville købe? De har brudt GPL og endnu ikke giddet at gøre noget ved det.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login