mboost-dp1
8800 GT 512 Vs. 8800GTS 512
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej Newz
Fik dejlig respons sidst jeg lige lavet et lille indlæg så tænkte jeg ville prøve lykken igen.
Er ikke rigtigt kommet videre med mit Pc projekt, andet end jeg er i kæmpe vildrede om det kan betale sig at opgradere fra 8800 GT til GTS (begge G92 chip). Ville virkelig gerne have 2 kørende i SLI men kan det mærkes? Og har ikke kunne finde test af sådanne konfigurationer nogle steder.
Er klar over nu at GTX, mere eller mindre er selvdød men syntes stadig der er en grå zone der mellem GT og GTS kortene, især når man snakker SLI.
/varda
Fik dejlig respons sidst jeg lige lavet et lille indlæg så tænkte jeg ville prøve lykken igen.
Er ikke rigtigt kommet videre med mit Pc projekt, andet end jeg er i kæmpe vildrede om det kan betale sig at opgradere fra 8800 GT til GTS (begge G92 chip). Ville virkelig gerne have 2 kørende i SLI men kan det mærkes? Og har ikke kunne finde test af sådanne konfigurationer nogle steder.
Er klar over nu at GTX, mere eller mindre er selvdød men syntes stadig der er en grå zone der mellem GT og GTS kortene, især når man snakker SLI.
/varda
Uha, der er faktisk ikke postet så mange reviews, men jeg fandt da et enkelt interessant skema:
http://www.xsreviews.co.uk/reviews/graphics-cards/...
Her kan du direkte sammenligne 8800GT (G92) og 8800GTS (G92).
http://www.xsreviews.co.uk/reviews/graphics-cards/...
Her kan du direkte sammenligne 8800GT (G92) og 8800GTS (G92).
Et sidespørgsmål: Efter seneste opdatering af WoW har det været uspilbart for mig. Jeg starter ud med en ret god fps og efter et minuts tid så er jeg nede på 5-10fps. Jeg har læst og skrevet en del forumposts om det rundt omkring og konklusionen har været, at der er noget galt med opdateringens kompabilitet mellem spillet og den chip, der er i 8800gts. Jeg har forsøgt og opned/gradere drivere, men det har ingen effekt haft. Mit setup er 3ghz p4, 2gb ddr2 ram og så 8800gts 320mb, med vista. (Problemet er ikke TrustedInstaller da jeg har holdt øje med taskmanager imens problemet opstod).
Sorry for, at bryde ind i tråden ;)
Sorry for, at bryde ind i tråden ;)
Takker vandfarver, igen:)
GT'eren lyder virkelig som et godt kort. Spevielt i 1 Gb versionen. Bare satans de ikke lige får testet et GTS kort. Eventuelt i SLI. Men hvad er din vurdering? Vil det være pengene værd? 2x GTS?
Til # 3 Fy at bryde ind i en tråd op den måde;) Husk at slette ALLE tidligere drivere og så reinstallere de nye. Og det var ALLE gamle drivere der skal væk:) Det er garanteret ikke det:D
GT'eren lyder virkelig som et godt kort. Spevielt i 1 Gb versionen. Bare satans de ikke lige får testet et GTS kort. Eventuelt i SLI. Men hvad er din vurdering? Vil det være pengene værd? 2x GTS?
Til # 3 Fy at bryde ind i en tråd op den måde;) Husk at slette ALLE tidligere drivere og så reinstallere de nye. Og det var ALLE gamle drivere der skal væk:) Det er garanteret ikke det:D
Der findes en del reviews af både 8800GTS (G92) som single og i SLI, men der findes ingen reviews, hvor disse er sat op imod 8800GT - så vidt jeg kan se.
Derfor vil jeg også gå efter 8800GT-kortene, da man her ved, hvad man får. Og som det ses af linket, så lader det ikke til, at GTS-kortet er pengene værd.
Derfor vil jeg også gå efter 8800GT-kortene, da man her ved, hvad man får. Og som det ses af linket, så lader det ikke til, at GTS-kortet er pengene værd.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.