mboost-dp1
I'm back!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Efter ca. en måneds pause er jeg tilbage med dobbelt kraft!
Følgende maskiner står nu for fuld kraft og folder:
Core Duo 1,6GHz
Quad Opteron 2,2GHz
Følgende maskiner står nu for fuld kraft og folder:
Core Duo 1,6GHz
Quad Opteron 2,2GHz
#4 Takker. Du må nok også hellere tage dig sammen. Jeg overhaler dig godt 10 år. :D
Ja, min Conroe er noget slap for tiden grundet onde WU'er. Har desværre ikke så meget andet at folde med for tiden.
Den kommer desværre nok også til at køre mindre fremover. :(
Men jeg tager battlen op! Ses om ti år på listen! :P
Den kommer desværre nok også til at køre mindre fremover. :(
Men jeg tager battlen op! Ses om ti år på listen! :P
#9 Hehe - har nu min egen 3 værelses lejlighed, så jeg skal skam selv betale. Er mere begyndt at slukke lidt ned når jeg skal ud og rejse og noget. Har vidst brugt 3015 kW timer det sidste år - ved nu ikke om det er meget - men giver vidst en regning på 6500 kr eller noget. :P
Har dog også holdt en del lans og sager - koster i strøm. :)
Nice at du kører max Dreadnought.
Ja, danskeinvest har faktisk kørt ret stabilt længe - dog har holdet tidligere kørt med en del flere point per dag, men jo, det er klasse at den kører så stabilt. :D
Har dog også holdt en del lans og sager - koster i strøm. :)
Nice at du kører max Dreadnought.
Ja, danskeinvest har faktisk kørt ret stabilt længe - dog har holdet tidligere kørt med en del flere point per dag, men jo, det er klasse at den kører så stabilt. :D
Kan se, ifølge extreme overclocking at jeg har været med siden 23.03.2004
Smasher: 27.10.2004
danskeinvest: 28.04.2004
.J.a.B.o.G.: 25.02.04
Anonymous: 25.02.04
Så jeg er sørme ikke den mest garvede - 1 måned fra de to herrer. :D Hehe. Sjovt at de er oprettet samme dag - eller måske er extreme overclockings side fra den dato. Det må det være, da goofy også står på den dato og kan også huske at han var med siden jeg begyndte.
Smasher: 27.10.2004
danskeinvest: 28.04.2004
.J.a.B.o.G.: 25.02.04
Anonymous: 25.02.04
Så jeg er sørme ikke den mest garvede - 1 måned fra de to herrer. :D Hehe. Sjovt at de er oprettet samme dag - eller måske er extreme overclockings side fra den dato. Det må det være, da goofy også står på den dato og kan også huske at han var med siden jeg begyndte.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.