mboost-dp1
Ville du deltage i et newz.dk-LAN?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Som sædvanligt er det primært jyderne som er stok-nærige og ikke gider forlade deres kvæg...
Jeg gider ikke tage tid til at sidde til "LAN" (what?) og se på et par hundrede andre grimme nørder med hver deres selvlysende computer...
TeamSpeak-server og online-gaming ville jeg lige kunne overveje dog...
Jeg gider ikke tage tid til at sidde til "LAN" (what?) og se på et par hundrede andre grimme nørder med hver deres selvlysende computer...
TeamSpeak-server og online-gaming ville jeg lige kunne overveje dog...
Jeg har været nok gange til LAN i mit liv, så tror jeg holder pause derfra
I de sidste mange år er det så også primært SP spil jeg spiller: Civilization, Tycoon spil, Stalker (som jeg dog også spillede MP, men det er jo primært et SP spil), osv... MP har ikke min store interesse mere
Her kunne man dog godt bruge multichoice. Kan være der er nogen der f.eks. godt gidder at tage til både Jylland og Fyn
Havde det været for nogle år siden, havde svarene kommet an på hvor langt tid LAN vil være. Jeg er for doven/nærrig til at tage turen til Sjælland for mindre end 48 timer
Så du kan altså se hvem der har stemt "Ja, ligemeget hvor det er" og ved hvor de kommer fra?
Hvis nu alle dem der har stemt "Ja, ligemeget hvor det er" kommer fra Jylland, så holder det jo ikke en meter det du siger!
I de sidste mange år er det så også primært SP spil jeg spiller: Civilization, Tycoon spil, Stalker (som jeg dog også spillede MP, men det er jo primært et SP spil), osv... MP har ikke min store interesse mere
Her kunne man dog godt bruge multichoice. Kan være der er nogen der f.eks. godt gidder at tage til både Jylland og Fyn
Havde det været for nogle år siden, havde svarene kommet an på hvor langt tid LAN vil være. Jeg er for doven/nærrig til at tage turen til Sjælland for mindre end 48 timer
Sikots (3) skrev:Som sædvanligt er det primært jyderne som er stok-nærige og ikke gider forlade deres kvæg...
Så du kan altså se hvem der har stemt "Ja, ligemeget hvor det er" og ved hvor de kommer fra?
Hvis nu alle dem der har stemt "Ja, ligemeget hvor det er" kommer fra Jylland, så holder det jo ikke en meter det du siger!
Norrah (12) skrev:Jeg mener.. seriøst..
Hvem fanden vil nogensinde af egen fri vilje stoppe på fyn?
Den dér Monarch der ligger på motorvejen sådan i midten ca, har nogle rigtig gode, hjemmelavet pandekager.
Og fine toiletter, når man finder ud af at pandekagerne er for gamle..
http://newz.dk/forum/tagwall/newz-dk-lan-101437#ne... <-- For evt. interesserede. :-)
@Chucara: Jeg tror newz-folkene gør det for at møde de andre folk på sitet ;-)
@Chucara: Jeg tror newz-folkene gør det for at møde de andre folk på sitet ;-)
Hvad er der galt med XXX?Bundy (2) skrev:Lad nu være med at være nogen "ja, men kun på XXX" kællinger..
Som #3 siger så vil jeg ikke forlade mine kvæg da de skal fodres hver morgen og det er alt for dyrt at tage til djævleøen (min Ford Ka bryder alligevel sammen på halvejen). Desuden er der også mørkere i Jylland, så vi skal ikke døje med solen om dagen når vi spiller! Kom frisk! Jeg er klar på en gang gaming.
Bundy (38) skrev:#37: Lur mig om han har nosser til at møde op .. :)
Det har han ikke:
http://newz.dk/forum/tagwall/jeg-er-ham-84763/page...
Helenius (43) skrev:Lan en newz.dk steam gruppe, og drop det LAN...
Vil det ikke betyde, at det ENESTE man laver sammen, er at spille computer?
Hvis jeg skal mødes med nerwz'erne er det ikke for at spille computer, det er for at møde dem.
Selv hvis det bliver et rent spille-LAN, vil jeg nok kigge forbi, selv om jeg ikke selv er til computerspil.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.