mboost-dp1

Vil Portal 2 leve op til de høje forventninger?

Gå til bund
Gravatar #1 - zahrten
9. aug. 2010 14:59
Hvordan kan det blive andet end en skuffelse. Portal var fantastisk pga. ideen var så innovativ. Det er den ligesom ikke længere.
Det bliver sikker noget med a de tager en dimension mere med (tid el.lign). Men håber jeg bliver overrasket.
Gravatar #2 - trylleklovn
9. aug. 2010 15:02
#1 Har du ikke set de forskellige trailers? De har bl.a. tyngekraft "stråler", som kan sendes igennem portaler, hvilket lyder ret udfordrende og interessant at mestre.

Det første Portal var genialt, men for kort. Tror helt klart det nye vil leve op til min forventninger efter de sneak peaks jeg har set.
Gravatar #3 - zahrten
9. aug. 2010 15:09
No my bad. Har intet set fra den. troede ikke der var kommet noget, men de skal da ses med det samme.
Gravatar #4 - RMJdk
9. aug. 2010 15:14
Helt sikkert. Vi har et god spil som portal 1, det var skidefedt.

Nu kombinere Valve portal + den magic som de bruger ved halflife. jamen det bliver jo uber sygt.

Gravatar #5 - m910q
9. aug. 2010 18:33
Ideen var jo også i et ældre spil. Men det blev Portals jo ikke dårligere af.
Gravatar #6 - Cloud02
9. aug. 2010 19:40
zahrten (1) skrev:
en dimension mere med (tid el.lign).

Det kunne egentlig være ret fedt at se et slags krydsover mellem nogle af koncepterne fra Braid og PB Winterbottom.
Gravatar #7 - Athinira
11. aug. 2010 07:36
zahrten (1) skrev:
Hvordan kan det blive andet end en skuffelse. Portal var fantastisk pga. ideen var så innovativ. Det er den ligesom ikke længere.

Gå ind på GameTrailers.com og se trailerne. De har mange nye puslespilselementer med.

Derudover er den gode humor fra 1'eren stadigvæk til stede, måske endda i større stil. Sidst men ikke mindst har de valgt at udvikle spillet som et ordentligt spil, hvilket betyder at vi får mere end 2-3 timers gameplay.
Gravatar #8 - moulder666
11. aug. 2010 08:29
Det vi højst sandsynligt kommer til at se:

- Længere gameplay
- Mere indviklede puzzles
- Flere udfordringer i form af nye tilføjelser

Hvis de kan kombinere det med den samme humor som gennemsyrede etteren, kan det kun overtrumfe etteren! Historien var jo ikke ligefrem banebrydende (selvom den var undeholdende), så dér har de også en mulighed for at skabe forbedringer!

Så ja, jeg er sikker på, at Valve har styr på det - de har endnu ikke skuffet mig!
Gravatar #9 - TuxDK
11. aug. 2010 09:30
Har jeg virkelig ingen idé om det vil.
Hvis jeg vidste sådanne nogle ting på forehånd, så ville jeg arbejde i en anden branche.
Gravatar #10 - Lasphere
12. aug. 2010 13:20
Klart! Valve har styr på det. Det har de altid.
Gravatar #11 - telepop
13. aug. 2010 13:42
Det første portal var en god ide, som var dårligt udført.. Det blev alt for hurtigt kedeligt.
Tror ikke det nye bliver lige så godt som det gamle.
Jeg er nok også præget lidt af der står Valve på, de har imo aldrig lavet andet godt end Counter-Strike (Ja, jeg ved godt de har lavet HL 1+2 mm, men har aldrig brudt mig om nogen af de spil)
Gravatar #12 - TuxDK
16. aug. 2010 10:32

Jeg synes overhovedet ikke det var dårligt udført.
Ej heller kedeligt.

Du modsiger lidt dig selv. Du siger at det første var dårligt udført og kedeligt, men kalder det alligevel godt i næste sætning.

Jeg er da ked af at du ikke opfatter spil som Team Fortress Classic, Team Fortress 2, Day of Defeat og Alien Swarm som "gode" spil.
Gravatar #13 - Adagio
16. aug. 2010 10:54
Ud fra hvad jeg har set til nu, så kommer det nok til at leve op til de flestes forventninger. Jeg håber dog personligt at de får tilføjet flere puzzles hvor der er risiko for at blive skudt, dem var der IMHO for lidt af i første spil
Det var en tak for mange puzzles hvor det bare handlede om at "falde" så langt som muligt

Off topic:

TuxDK (12) skrev:
Jeg er da ked af at du ikke opfatter spil som Team Fortress Classic, Team Fortress 2, Day of Defeat og Alien Swarm som "gode" spil.

Tja, man kan ikke alle have samme smag for spil. Jeg er selv ikke så vild med FPS spil, så har kun spillet er par af Valves spil og det er ikke spil jeg giver så høje karakter. Spillene er da godt nok gennemført, men det er ikke min type... Men sådan er vi alle jo forskellige :)
Gravatar #14 - TuxDK
16. aug. 2010 11:02

Nu var det heller ikke til din kommentar jeg kommenterede.
Han sagde selv at han synes CS var godt, så må man lidt gå ud fra at han godt kan lide FPS, og derfor undrede jeg mig lidt over at han tilsidesætter nogen af tidens klassiske FPS spil, plus lidt løse gode spil.
Gravatar #15 - Adagio
16. aug. 2010 11:15
TuxDK (14) skrev:

Han sagde selv at han synes CS var godt, så må man lidt gå ud fra at han godt kan lide FPS

Bare fordi man kan lide et bestemt FPS spil, betyder det ikke nødvendigvis at man kan lide alle andre FPS spil :)
Jeg har da også et par FPS spil, som jeg godt kan lide, selvom jeg generelt ikke bryder mig om FPS

TuxDK (14) skrev:
Nu var det heller ikke til din kommentar jeg kommenterede.

I know, men derfor må man vel stadig godt svare? Må man ikke? Oh well, så må jeg hellere smutte igen... Det må du sku meget undskylde
Gravatar #16 - TuxDK
16. aug. 2010 11:41
Adagio (15) skrev:

I know, men derfor må man vel stadig godt svare? Må man ikke? Oh well, så må jeg hellere smutte igen... Det må du sku meget undskylde

Det må du godt, rolig nu. Pas på blodtrykket.
Min pointe var at det ikke var en kommentar til DIN smag, og derved er din smag lidt irrelevant i det sammenhæng.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login