mboost-dp1

Vil Google Buzz være noget for dig?

Gå til bund
Gravatar #1 - one
10. feb. 2010 09:43
Virker da utroligt spændende. Er kæmpe google fanboy, så det skal da helt sikkert tjekkes ud. Tror også det bliver nice på min androidFon.
Gravatar #2 - Windcape
10. feb. 2010 09:51
Jeg tror jeg nøjes med Facebook. Dette her ligner bare Google Orkut på nye flasker.
Gravatar #3 - Adagio
10. feb. 2010 09:53
Jeg vil lige se lige præcis hvad det er, før jeg siger ja eller nej... og så kommer det selvfølgelig an på om andre hopper med på vognen eller ej
Gravatar #4 - dkr
10. feb. 2010 10:46
bruger ikke ting som facebook eller myspace så nok heller ikke dette.
Gravatar #5 - Daniel-Dane
10. feb. 2010 13:39
Ligner mest af alt en mellemting mellem GMail og Wave. Så: Helt klart!*

*) Da jeg allerede bruger Gmail, kan jeg vel ikke sige nej. :)
Gravatar #6 - d0rk
10. feb. 2010 16:24
Hvor er "WTF er Google Buzz" valgmuligheden?
Gravatar #7 - Daniel-Dane
10. feb. 2010 16:31
'Ja'.
Gravatar #8 - siliankaas
11. feb. 2010 05:15
dkr (4) skrev:
bruger ikke ting som facebook eller myspace så nok heller ikke dette.

hehe, det bliver han da sikkert glad for ;-)

(Back on track)
Jamen, det skal da helt sikkert prøves, er bare ved at være lidt træt af at jeg ikke kan vælge andet end @gmail.com - det er efterhånden ved at være svært at få en email man kan bruge til noget.
Gravatar #9 - fjols
11. feb. 2010 05:28
#6: Det er 5. nyhed her på siden, så hvis du ikke ved hvad det er, burde du måske skimme den artikel ellers kan man jo passende google lidt.

#8: Du kan tilføje dine egne mail adresser til gmail.
Du har ret i at ens login stadig vil være @gmail adressen, hvilket er irriterende, da alle de gode er taget.
Gravatar #10 - .dot
11. feb. 2010 07:42
Hvis bare Buzz havde tovejs komminikation med andre tjenester, Twitter især så ville Buzz da være en ægte Twitter killer.
Gravatar #11 - freeload
11. feb. 2010 11:10
Helt ærligt synes jeg at måske google skal tage at slappe lidt af med deres forsøg på monopolisering. Det er ret let at gennemskue hvad deres endgame er.
Gravatar #12 - .dot
11. feb. 2010 13:38
freeload (11) skrev:
Helt ærligt synes jeg at måske google skal tage at slappe lidt af med deres forsøg på monopolisering. Det er ret let at gennemskue hvad deres endgame er.

Og hvad så? Hvis det de tilbyder er awesome sauce, hvorfor så ikke benytte sig af det?
Gravatar #13 - Zigma
11. feb. 2010 14:55
For mig ligner det bare en Google udgave af Facebook status updates.

Dem kan vi jo ikke få nok af.

"Søren har lige været på toilet.. ahh"

"Mogens har lige wanket til en Cilit Bang reklame"

WOOOO!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login