mboost-dp1

Vil du købe en Nexus One når den kommer til landet?

Gå til bund
Gravatar #51 - zodiacfever
12. jan. 2010 10:18

og kongen af dyre mobiler må da vist være Iphone 3GS 32GB.. 7.000 kr uden abonnement!

så dyr bliver nexus one ikke vil jeg mene, slet ikke hvis man kigger på Motorola Milestone prisen på 4.300 kr.
Gravatar #52 - DanaKaZ
12. jan. 2010 10:25
#51 Nu bliver priserne på iPhone uden abonnement forskruet af at der ikke er nogen af de store selskaber der sælger dem uden abonnement.

Fx kan du købe en ulåst iPhone 3G S 32 gb til ligeomkring 5200 hos bibob.
Gravatar #53 - Ndrskv
12. jan. 2010 10:32
zodiacfever (51) skrev:
og kongen af dyre mobiler må da vist være Iphone 3GS 32GB.. 7.000 kr uden abonnement!

Næ... Den her er da ca. 1800 dyrere...

Ontopic: Nej... Klarer mig fint med iPhone indtil videre...
Gravatar #54 - Zombie Steve Jobs
12. jan. 2010 11:43
#53 Men der er jo guld og læder! Så er det klart, at den koster næsten 10k
Gravatar #55 - Ndrskv
12. jan. 2010 12:04
Han snakkede bare om kongen af dyre mobiler, ikke kongen af dyre mobiler uden guld og læder...

Tager vi kongen af dyre mobiler med guld, læder og diamanter, osv. er der lidt at vælge imellem
Gravatar #56 - Woller
12. jan. 2010 12:15
3G problemerne er software fejl og bliver nok løst pænt hurtigt ;)
Gravatar #57 - zodiacfever
12. jan. 2010 12:25
#52 Der er dog det krav at du er BiBob kunde for at nyde godt af tilbuddet.

#55 ja, der findes uden tvivl meget dyrere telefoner, dog forsøgte jeg at holde den omtalte mobil op mod en lignende type mobil, også i smartphone klassen (og ikke custom made med x antal diamanter :P). Det undrer mig bare lidt at nexus one bliver omtalt som dyr i forhold til andre telefoner (android, windows mobile eller iphone)?
Gravatar #58 - DanaKaZ
12. jan. 2010 12:30
#57 Ja, men det er vel ikke det store problem, nu når man står til at spare 2000 kr.
Gravatar #59 - zodiacfever
12. jan. 2010 14:50

Nej det skulle da være til at overkomme, det virker bare som en masse unødvendig bøvl med afmelding igen (lader de virkelig bare en blive kunde hvorefter man så kan blive afmeldt igen?) + startpakke gebyr. Så ville det da være bedre at kunne købe den ulåst bare ved "håndkøb" til en fornuftig pris.

Og jeg har ikke tjekket priser overalt på nettet, tog en enkelt side og kiggede hurtigt priser for div. smartphones, og det var hvad jeg så. Igen, det var bare en reaktion på udtalelsen at Nexus one "koster en masse". Ikke et angreb på priserne for Apple, Motorola eller HTC.
Gravatar #60 - runeh
12. jan. 2010 20:18
Lidt købe info:
2713 kr kan den købes for inde på googles hjemmeside.
De sender til: Hong Kong, Singapore, UK, USA.

Så jeg er gået i gang med at planlægge en tur til london...
glæder mig :)
Gravatar #61 - Bundy
15. jan. 2010 08:42
#60 : + 17,5% VAT .. jeg skal fortælle hvor meget den præcis kommer til at koste, når jeg har den :)
Gravatar #62 - yogisdk
15. jan. 2010 11:04
Den er rigtig godt, kan kun anbefales!! Har haft min nu siden tirsdags, og den er super! 3G virker også uden problemer der hvor der er dækning, så det skal i ikke tænke på. Prisen er ikke dyrt hvis man sammenligner med andre telefoner som iPhone, min har kostet 3100kr leveret til DK
Gravatar #63 - Anigif
19. jan. 2010 21:34
yogisdk (62) skrev:
Prisen er ikke dyrt hvis man sammenligner med andre telefoner som iPhone, min har kostet 3100kr leveret til DK

Hvordan kan du skaffe den så billigt? Kører du uden told så? Og er det gennem bekendte eller en hjemmeside? :)
Jo billigere jo bedre, men gennem ShopUSA.com kommer det da op på ca. 4.000 og der er da lidt ned til de 3100..

Btw., kan nogen anbefale et abbononment? Jeg har indtil nu haft TDC og kørt uden internet (dvs. har ikke haft nogle af de nymodernes telefoner ;)) eller noget der ligner. TDC har da lidt, men det "bedste" jeg har fundet so far (som jeg kan bruge til Nexus One) er 3s Mi3G. Men jeg synes bare stadig det er en del at komme af med 399,- om måneden - eller det er måske bare prisen på grisen?
Gravatar #64 - XorpiZ
19. jan. 2010 21:52

Hva med BiBoB og så en datapakke på 1 GB til 49 kr. pr. måned? Det er dog kun 1 Mbit.
Gravatar #65 - Bundy
20. jan. 2010 11:01
#62 : Det er så uden VAT? Hvis du har fået den sendt videre fra UK, så kommer der nok en efteregning på £60 så vidt jeg kan se.
Gravatar #66 - Anigif
20. jan. 2010 17:53

Det er rigtigt, mange tak! :) Jeg synes da Bibob lyder meget smart (hvis jeg bare kan håbe på ikke at sende mere end 2500 sms/md.), men har du personlige erfaringer med dem? Og med "3G nettet" menes der vel egentlig det samme som 3 (ift. dækning) - eller hvad?
Jeg er lidt i tvivl om 1 Mbit efor lidt - det skal da gerne gå nogenlunde hurtigt.. Men svært lige at vurdere om det er nok!
Gravatar #67 - XorpiZ
20. jan. 2010 17:55

Jeg har selv BiBoB ja, og det kører uden problemer. Du kan selvfølgelig ikke regne med at downloade spil, film og musik med enorme hastigheder, men til facebook, youtube (ikke hdfilm dog), mail og sådan er det helt fint. :)

3G nettet er det der svarer til 3's net ja, det kører bare over Telenors net. Min personlige erfaring er at det dækker langt bedre end TDC's tilsvarende net.
Gravatar #68 - Anigif
20. jan. 2010 18:17

Okay, fedest! Håber så bare ikke du er en undercoverspion der praler mig noget på - for overvejer da ret kraftigt lige nu, at det skal være det.. Det er nok også især YT jeg gerne vil have mulighed for at bruge (som det "vildeste") og der kan man da bare sige at HD-video bare er et spørgsmål om tålmodighed (eller bare en fordel idet man så ikke bruger for meget forbindelse ;))
Gravatar #69 - XorpiZ
20. jan. 2010 19:19

Jeg har ikke testet en HD-video på youtube, må jeg erkende - men jeg kan forestille mig, at det vil være anbefalsesværdigt at have en hurtigere forbindelse til det formål. :)

Og nej, jeg har intet med hverken Bibob eller Telmore at gøre. :D
Gravatar #70 - yogisdk
20. jan. 2010 22:03
Den er bestilt hos familien i USA, og ja, den blev ikke stoppet hos Tolden, eller, alt bliver stoppet hos Tolden, men hvis man gør tingene ordentligt så slipper man billigt ;) 3100 kr fra USA prisen i alt (529$ tlf + USA taxes = 566$ + 47$porto)
Gravatar #71 - Anigif
20. jan. 2010 22:05

Hehe, men er nok ikke lige noget man behøver såå tit igen, så er til at overleve. En anden gjorde opmærksom på at Telmore har noget lig Bibobs, men tror det bliver Bibob, da de virker billigere til mit forbrug.

Tænkte lidt på, hvordan man lige nemmeste bestiller den hjem (man skal jo lege at man bor i USA!). Jeg frygter lidt at en proxy fra en hjemmeside ikke er sikker nok, men det er jo ikke til at vide.. Nogle idéer til hvordan man nemt løser det?
Gravatar #72 - yogisdk
22. jan. 2010 10:32
Ligemeget med proxy, du kan ikke betale med din Visa Dankort eller andre DK korte, der er allerede nogen som har testet
Gravatar #73 - Anigif
22. jan. 2010 16:35
Nej, den kører over deres CheckOut.. På sin vis smart nok, men ville da bare været bedre hvis de havde brugt Paypal eller sådan..
Anyway, jeg fandt en hjemmeside der anbefalede programmet Hotspot Shield - og det virkede bare upåklageligt! :D Så nu er den (allerede) sendt til ShopUSA :P
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login