mboost-dp1

Var du tilfreds med årets E3?

Gå til bund
Gravatar #1 - Høegh
19. jun. 2010 16:56
Overraskende nok var der vist ingen tvivl om at Nintendo "vandt" med deres E3 show. Et godt flow og massere af store titler. Showet var ikke kedeligt et eneste øjeblik. Og dette selvom Wii på ingen måde rigtigt interesserer mig.
Gravatar #2 - Dr.Moses
20. jun. 2010 13:59
høegh (1) skrev:
Overraskende nok var der vist ingen tvivl om at Nintendo "vandt" med deres E3 show

Gjorde de?
Jeg synes nu at Nintendo endnu engang fik vist at deres Wiimote ikke er særligt præcis (jeg tænker her på alle fejlene under deres femvisning af Zelda).

høegh (1) skrev:
massere af store titler

Umiddelbart var der ikke noget, som ikke noget som jeg ikke har set til Nintendo 64.

Playstations fremvisning var langt bedre, med "nutidige" titler og et motioncapturesystem som er Wii'en og Xbox's overlegent.
Gravatar #3 - Sugardad
21. jun. 2010 07:09
Xbox's fremvisning var langt bedre, med "nutidige" titler og et motioncapturesystem som er Wii'en og Playstation's overlegent

tror du skal læse lidt mere på lektion inden du taler over dig, sony move er ikke mere advanceret end kinect, og kinect har mere potentiale.

sony move har ikke 3d motionsensor, og det er ikke bare fedt til spil, det er også overlegent fedt bare til alt andet brug af ens xbox, browse nettet og alle sine medier, det er da alt for fedt at ligge i sofaen og kunne browse sine film bare med hånden, istedet for sony's controller som ligner en kæmpe slikkepind og faktisk ikke ser særlig spændende ud.... move's controller ligner mest af alt en plasticæske med slik inden i som man kan købe på den lokale tankstation

desuden er kinect langt mere imponerende end move ud fra de videoer jeg har set. tror mere bare det her er en gang xbox/wii bashing fordi du selv ejer en ps3 og ikke vil indrømme at ps3 kan slås, for det kan det, og xbox har gjort det mange gange

PS3 HAS NO GAMES
Gravatar #4 - Dr.Moses
21. jun. 2010 09:42
Sugardad (3) skrev:
sony move har ikke 3d motionsensor, og det er ikke bare fedt til spil, det er også overlegent fedt bare til alt andet brug af ens xbox, browse nettet og alle sine medier

Kan du browse nettet med Xbox? Det kunne jeg da ikke på min?, desuden kunne Xboxen kun afspille microsofts egne formater, imodsætning til PS3en som kan afspille alle de filer jeg har forsøgt mig med.

Sugardad (3) skrev:
sony move har ikke 3d motionsensor, og det er ikke bare fedt til spil,

Jeg synes nu heller ikke at det virker vildt fedt, at man kun kan bruge Kinect helt simple spil. Seriøst, hvad kan du gøre udover at slå til objekter som kommer flyvende mod dig? Knapper har altid været essentielt for gaming, og sådan bliver det ved med at være.

Sugardad (3) skrev:
tror mere bare det her er en gang xbox/wii bashing fordi du selv ejer en ps3

Nu spillede jeg selv xbox i 2 år, men blev træt af lag, Red Ring of Death (2 gange), og mangel på blu-ray.. og nåå ja selvfølgelig Sonys fede eksklusive titler :)
Og hvem er det lige der basher Sugardad? Det kan godt være at Move Controlleren ligner en slikkepind, det er sgu federe end at lade som om sin hånd er en pistol, peew peew peew!
Gravatar #5 - Adagio
21. jun. 2010 09:48
Har faktisk overhovedet ikke fuldt med i det, andet end lige at have set 3 videoer der blev posted her på og en enkelt video postet et andet sted

Men det kan vel ikke være værre end det har været de sidste par år, hvor det har været utroligt kedeligt
Gravatar #6 - DanaKaZ
21. jun. 2010 14:54
Dr.Moses (2) skrev:
Gjorde de?

Ja.
Dr.Moses (2) skrev:
Jeg synes nu at Nintendo endnu engang fik vist at deres Wiimote ikke er særligt præcis (jeg tænker her på alle fejlene under deres femvisning af Zelda).

Det var pga. støj på det trådløse signal og ikke wiimotens skyld.

Jeg synes også at Nintendo stod stærkest i år. Sony og Microsoft brugte mest energi på deres forskellige tiltag til at "fange" Nintendo, hvor Nintendo fokuserede næsten udelukkende på den røvfuld nye spil de havde taget med og så self 3DS'en.
Gravatar #7 - Nightcover
22. jun. 2010 10:00
Jeg synes ærlig talt at Nintendo havde mange gode gengangere, men måske ikke så meget 'nyt'. De fleste af Sony's nyheder var allerede blevet leaked i forvejen, hvilket er en skam. Det skal dog ikke få mig til at glemme at vi endelig har fået release på GT5..

Microsofts konference var ok, men så heller ikke mere end det. Det eneste der var 'fedt' ved den konference var Dance Central, men det var så også cool nok.

Hvis jeg skal vælge, synes jeg Sony's var den bedste af de 3.

Heavy Rain + Playstation Move må være et win. Gz Sony.

I år overbeviste Sony mig, sidste år var det Microsoft.. Nintendo går amok næste år?

edit:
#3: Nu er det altså nemmere at bruge piletasterne på controleren end at vifte med hånden.. Det lærte vi allerede for mange år siden med EyeToy. -Det er så cool nok at man kan tale til xboxen.. Men det er stadig nemmere at trykke på en knap end at skulle sige: "Xbox, Pause"

Det er nice features, men ikke noget man vil bruge.
Gravatar #8 - AlienDarkmind
22. jun. 2010 10:08
Fulgte med på den lidt mere stille front, så kun nyheder her inde og på kotaku, og der var jeg ikke tilfreds, alt handlede om 3d og "Natal" (kan ikke huske det nye navn..)

Ville godt havde set mere til nye titler hvor man F.eks kunne tabe kæben som jeg syntes der ellers ihvertfald har været en af alle de andre år..

Gravatar #9 - oddshrub
23. jun. 2010 11:33
E3 var et stjerne fedt koncept tilbage i slut 90erne hvor man læste om det i sit månedelige spil magazin. I dag hvor alle firmaer kan streame deres egen tv kanal i HD er det vidst bare spild af penge.

Nogle virksomheder som f.eks. Blizzard og CCP har godt fattet, at der er kommet noget som hedder Internettet... Andre har ikke. ;)
Gravatar #10 - Høegh
24. jun. 2010 05:19
Nightcover (7) skrev:
De fleste af Sony's nyheder var allerede blevet leaked i forvejen, hvilket er en skam.

De var nu ikke leaked (hvis du tænker på KZ3, LBP2, Infamous 2, Motor Storm 3 etc.). De blev ganske officielt annonceret i måneden op til E3.
Gravatar #11 - Høegh
24. jun. 2010 05:43
Min rangering af de tre store shows:

1. Nintendo: Godt flow, mange spilannonceringer, mange overraskelser, kun enkelte pinlige øjeblikke, og stort set alt hvad der blev snakket om virkede relevant.

2. Sony: Godt indhold med mange annonceringer og et par store overraskelser samt naturligvis Kevin Butlers tale der virkelig fik publikum med sig.
Men showet led under et ret dårligt flow, med alt alt for meget ligegyldig snak og alt for mange ligegyldige montager.

3. Microsoft: En god start med et højt tempo og massere af spil og gameplay... og så gik det helt helt helt galt. En time med uopfindsomme Wii spils kloner, lag, fake fremvisninger, tåkrummende jokes og en generel mangle på store annonceringer og overraskelser.
Gravatar #12 - Helenius
24. jun. 2010 08:45
E3 vender tilbage til sine rødder... Endelig. Superb presse konferencer og super mange fede spil og ting at se frem til...

oddshrub (9) skrev:

Nogle virksomheder som f.eks. Blizzard og CCP har godt fattet, at der er kommet noget som hedder Internettet... Andre har ikke. ;)

Hva fuck snakker du om? Alle presse konferencer blev streamet gratis på nettet. Vågn op
Gravatar #13 - TuxDK
24. jun. 2010 09:27
oddshrub (9) skrev:
E3 var et stjerne fedt koncept tilbage i slut 90erne hvor man læste om det i sit månedelige spil magazin. I dag hvor alle firmaer kan streame deres egen tv kanal i HD er det vidst bare spild af penge.

Du har vidst glemt det årlige BlizzCon.
Gravatar #14 - mazing
24. jun. 2010 10:33
Jeg har set mindre akavede præsentationer af folkeskole elever, end hvad der blev præsteret ved E3. Cringe-worthy at best.
Gravatar #15 - oddshrub
24. jun. 2010 13:14
TuxDK (13) skrev:
Du har vidst glemt det årlige BlizzCon.

Det var faktisk lidt det der var min pointe. De holder deres eget lort og mon ikke Blizzard får noget mere opmærksomhed under et Blizzcon end Bioware f.eks. gør det under E3?
Gravatar #16 - Billy Blaze
24. jun. 2010 18:32
Men nu er Blizzard jo også en af de bedste spiludgivere og de har succesen til at stable deres eget show på benene. Jeg er ikke helt sikker på at Bioware(eller lignende spiludviklere) overhovedet ville kunne skabe noget som helst show som folk ville komme til. Derudover skal det jo også kunne betale sig rent økonomisk.

Nu følger jeg ikke særlig meget med på spilfronten, og slet ikke hvad der kommer fra EA, men har de deres eget show? For der skal jo også være nok som gider at se det...(tror ikke engang at folk ville gide at se EA Expo eller hvad de nu ville kalde det)
Gravatar #17 - Shingles
25. jun. 2010 08:13
Super fed E3, alt var exclusive! Suk da... Jeg syntes det var en ordentlig gang fail.. Fremvisningerne var så utroligt fake, især microsofts..
Gravatar #18 - DanaKaZ
27. jun. 2010 20:20
Gravatar #19 - Sugardad
30. jun. 2010 07:18
#4 hvem siger at kinect kun kan bruges til simple spil? produktet er ikke engang udkommet endnu, så det kan du overhovedet ikke udtale dig om og du skal ikke undervurdere folks kreativitet, selv er jeg blevet overrasket et hav af gange ved udgivelsen af spil som faktisk bare så meh ud

#11 stop nu med det der klon dit og klon dat, det er det samme man skal høre på bare fordi nogen har lavet noget der ligner noget før andre.

ALLE MMO'S LIGNER WOW OMGOMG
ALLE FPS LIGNER CS
ALLE ACTION PLATFORM SPIL LIGNER god of war

hvornår stopper det!? bare fordi nogen opfinder noget før andre betyder det ikke at andre ikke kan bruge det og videreudvikle det.

og ja alle mælk ligner den gode gamle letmælk, derfor behøver jeg ikke svine minimælken til og kalde den en kopi, for efter din mening er det vel det minimælken er.
Gravatar #20 - Dr.Moses
1. jul. 2010 07:45
Sugardad (19) skrev:
#4 hvem siger at kinect kun kan bruges til simple spil? produktet er ikke engang udkommet endnu, så det kan du overhovedet ikke udtale dig om

Hey se mig, min hånd er en tennisketcher! Wee!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login