mboost-dp1
Tror du Infinity Ward overlever?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Tror nu nok at Activision skal sørge for at holde liv i studiet. Om ikke andet så i navnet, selvom de ansatte måske slet ikke er de samme. Hvis jeg var Activision, ville jeg i hvert fald gå rigtig langt, for at få pumpet MW3 ud, i et håb om at tjene lige så styrtende, som de gjorde på 2'eren.
Det skal de fandme, ellers bliver Modern Warfare udviklet af Treyarch, føj for satan!
Det er trist, men det er set før at gode studier ikke bare nogle dygtige ledere og directors, se bare hvad der er sket med Blizzard siden Bill Roper, Max Schaefer, Erich Schaefer, og David Brevik forlod studiet. Selvom jeg ikke personligt kunne lide det der skete, så klarer de sig sq meget godt.
Det er trist, men det er set før at gode studier ikke bare nogle dygtige ledere og directors, se bare hvad der er sket med Blizzard siden Bill Roper, Max Schaefer, Erich Schaefer, og David Brevik forlod studiet. Selvom jeg ikke personligt kunne lide det der skete, så klarer de sig sq meget godt.
JonasThyssen (8) skrev:Det skal de fandme, ellers bliver Modern Warfare udviklet af Treyarch, føj for satan!
Ja det er noget skidt, hvis Treyarch ikke var dem der faktisk lægger mest sjæl i deres spil af de to.
Bare fordi kiksen ikke har din yndlingssmag kan det godt være en god kiks for andre :)
Ved IW er det dog masseproducerede aldi kiks. som ganske vidst elskes af flere retarderede. men jo flere der bider på, jo flere får herpes..
^^ eller det er min oplevelse
Ved IW er det dog masseproducerede aldi kiks. som ganske vidst elskes af flere retarderede. men jo flere der bider på, jo flere får herpes..
^^ eller det er min oplevelse
#11 Jeg kan ikke lige se hvad du mener med masseproducerede aldi kiks, Treyarch laver stort set kun ports og og dårlige 2'ere for at malke en titel, Infinity Ward laver en god shooter og Treyarch bliver sat til at kopiere opskriften.
Bare fordi et spil sælger godt behøver det ikke være masseproduceret lort, hvis det er sådan din logik hænger sammen, i så fald er Diablo II og Halflife også noget masseproduceret lort, bare for at nævne et par favoritter.
Hvis du mener at MW2 bare er en kopi af MW med nye våben, nye perks og nye baner. Så har du slet ikke spillet det, indrømmet har brugt meget mere tid på MW end MW2, og det er et bedre spil, men derfra også til at kalde det for en aldi kiks er godt nok unuanceret.
Bare fordi et spil sælger godt behøver det ikke være masseproduceret lort, hvis det er sådan din logik hænger sammen, i så fald er Diablo II og Halflife også noget masseproduceret lort, bare for at nævne et par favoritter.
Hvis du mener at MW2 bare er en kopi af MW med nye våben, nye perks og nye baner. Så har du slet ikke spillet det, indrømmet har brugt meget mere tid på MW end MW2, og det er et bedre spil, men derfra også til at kalde det for en aldi kiks er godt nok unuanceret.
Bare for den multiplayer funktion de har lavet i MW2 fortjener de ikke at overleve! Det er alt jeg har at sige om den sag!
Nej måske lidt mere... de der killstreak awards tigger om at få folk til at snyde... de går alt for højt op - dem der nuker snyder 99% af tiden - resten ødelægger spillet ved at campe, for de kan jo ikke gå ind på en deathmatch server når de skal have deres latterlige nuke award!
Nej måske lidt mere... de der killstreak awards tigger om at få folk til at snyde... de går alt for højt op - dem der nuker snyder 99% af tiden - resten ødelægger spillet ved at campe, for de kan jo ikke gå ind på en deathmatch server når de skal have deres latterlige nuke award!
nu skal folk lige huske at det ligeså meget teamet skyld at spille var nedern ... activison er bare det gruppen er en del af... så kan vi sige det var nok ikke de bedste der blev ansat til at lave spille kan man sige ...
vil sige respawn er nok ikke dem jeg ser frem til ...
og dog igen?
og dog igen?
talicadk (17) skrev:nu skal folk lige huske at det ligeså meget teamet skyld at spille var nedern ... activison er bare det gruppen er en del af... så kan vi sige det var nok ikke de bedste der blev ansat til at lave spille kan man sige ...
og dog igen?
Vil så sige at som medarbejder har man nok ikke den store indflydelse på hvad man vil have i et spil når en direktør står og vil have noget andet -.-
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.