mboost-dp1
Trænger PS3'en til en prisnedsættelse?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Kommer an på synsvinklen. personligt så jeg hellere de andre konsoller stige i pris, og spillene falde i pris på alle platforme.
Det vil ikke ske nej, ^^
Det vil ikke ske nej, ^^
ALT kan jo blive billigere..
I forhold til hvad man får når man køber en ps3 er pengene mere end fornuftigt givet ud.
Hvad med at sætte prisen ned på spillene i stedet ?
Det er jo komplet absurt som det er nu, har kun 1 spil og det er gta 4 som fuldte med.
Bruger kun min ps3 som medie center, det er tilgengæld ret godt.
I forhold til hvad man får når man køber en ps3 er pengene mere end fornuftigt givet ud.
Hvad med at sætte prisen ned på spillene i stedet ?
Det er jo komplet absurt som det er nu, har kun 1 spil og det er gta 4 som fuldte med.
Prisen burde følge de andre konsoller, hvis PS3 skal have en større udbredelse.
Du kan jo få en Xbox 360 Elite med 120GB HDD for 2200,-
Og den skrabede Xbox 360 Arcade for 1300,-
Mens en PS3 med 80 GB HDD koster 2800,-
Hvis PS3 så havde de fleste eller bedste titler, kunne prisen måske gå, men det har den jo ikke.
Du kan jo få en Xbox 360 Elite med 120GB HDD for 2200,-
Og den skrabede Xbox 360 Arcade for 1300,-
Mens en PS3 med 80 GB HDD koster 2800,-
Hvis PS3 så havde de fleste eller bedste titler, kunne prisen måske gå, men det har den jo ikke.
Men smid så lige en wifi doogle og bluray drev oveni en xbox elite, så er du langt over en ps3's pris (plus den er lydløs = priceless)
Problemet med ps3 er nok bare at det er en for stor pakke til dem der "kun" vil game"
Men smid så lige en wifi doogle og bluray drev oveni en xbox elite, så er du langt over en ps3's pris (plus den er lydløs = priceless)
Problemet med ps3 er nok bare at det er en for stor pakke til dem der "kun" vil game"
Jeg har skam dem begge, og kan kun sige at den trådløse del på min PS3 sutter så meget.
Som til den eneste er der trukket et kabel netop til den, da dens performance ellers er under al kritik, mens det trådløse på Xbox 360(ekstra udstyr), kører optimalt og hurtigt.
Så i det her tilfælde betaler du for kvalitet.
De eneste fordele PS3 har med mine øjne er at den har Blu-ray, udskiftelig HDD, og at den er mere stille.
Selvom min Elite heller ikke siger særligt meget når et spil er lagt ind på dens HDD.
Jeg har skam dem begge, og kan kun sige at den trådløse del på min PS3 sutter så meget.
Som til den eneste er der trukket et kabel netop til den, da dens performance ellers er under al kritik, mens det trådløse på Xbox 360(ekstra udstyr), kører optimalt og hurtigt.
Så i det her tilfælde betaler du for kvalitet.
De eneste fordele PS3 har med mine øjne er at den har Blu-ray, udskiftelig HDD, og at den er mere stille.
Selvom min Elite heller ikke siger særligt meget når et spil er lagt ind på dens HDD.
Min PS3 sidder ogsaa til med kabel, men det skyldes mere at mit AP sutter.
Har brugt min PS3 3 steder hvor der var wifi, alle steder har det fungeret helt fint - MEN! Antennen i PS3'en er ekstremt foelsom overfor "alt" ... Fx en person der lige gaar forbi din PS3 og saa doer forbindelsen .. Wtf :D
Lydmaessigt ser jeg ikke en *SAA* stor forskel tbh.
Eliten er nu rimeligt "lydloes" :)
Den eneste fordel jeg ser, er Blu-Ray og med et 200 watts stroemforbrug, saa er det ikke saa stor en fordel igen - ifht. at koebe en X360 og den billigste BR player paa markedet.
PRismaessigt er man over PS3'en, men du faar altsaa en langt mere oekonomisk og interessant loesning :)
Vi kan jo hurtigt blive enige om at X360 har flere interessante spil, omend GoW3 kommer til PS3 :D
Bare til lidt info :)
Min PS3 sidder ogsaa til med kabel, men det skyldes mere at mit AP sutter.
Har brugt min PS3 3 steder hvor der var wifi, alle steder har det fungeret helt fint - MEN! Antennen i PS3'en er ekstremt foelsom overfor "alt" ... Fx en person der lige gaar forbi din PS3 og saa doer forbindelsen .. Wtf :D
Lydmaessigt ser jeg ikke en *SAA* stor forskel tbh.
Eliten er nu rimeligt "lydloes" :)
Den eneste fordel jeg ser, er Blu-Ray og med et 200 watts stroemforbrug, saa er det ikke saa stor en fordel igen - ifht. at koebe en X360 og den billigste BR player paa markedet.
PRismaessigt er man over PS3'en, men du faar altsaa en langt mere oekonomisk og interessant loesning :)
Vi kan jo hurtigt blive enige om at X360 har flere interessante spil, omend GoW3 kommer til PS3 :D
Bare til lidt info :)
Nej, jeg mener ikke at PS3'en er for dyr. Men det kommer så fra en der købte en brugt for 2100,- og smed en 1600,- SSD i den.
Dreadnought (9) skrev:Nej, jeg mener ikke at PS3'en er for dyr. Men det kommer så fra en der købte en brugt for 2100,- og smed en 1600,- SSD i den.
En PS3 med SSD? Det lyder da alt for fedt.. :D
Har lige købt en så nej... ^^
Synes at den til prisen er et fremragende køb, skulle ud at købe både BD-afspiller og et nyt HD tv. Tænkte på at købe en dedikeret BD afspiller men de er sgu stadig for dyre for min smag, så det blev en PS3 da det er en konsol, mediastreamer og BD-afspiller.
Synes at den til prisen er et fremragende køb, skulle ud at købe både BD-afspiller og et nyt HD tv. Tænkte på at købe en dedikeret BD afspiller men de er sgu stadig for dyre for min smag, så det blev en PS3 da det er en konsol, mediastreamer og BD-afspiller.
Synes prisen på PS3 er rimelig.... ville endda betale mere hvis jeg kunne få den første model. (60GB)
Off topic
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID...
Så kunne man jo bruge sin pc som bd afspiller... er jeg den eneste der gør det..... dvi til hdmi med optisk lyd igennem graffikortet.
Ligger man 1500 kr får man hybrid brænder som brænder blu ray og hd dvd samt læser begge.....
Off topic
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID...
Så kunne man jo bruge sin pc som bd afspiller... er jeg den eneste der gør det..... dvi til hdmi med optisk lyd igennem graffikortet.
Ligger man 1500 kr får man hybrid brænder som brænder blu ray og hd dvd samt læser begge.....
Har selv én og er utroligt glad for den.
Synes stadig den er en smule dyr. Men har det også meget fint med at min PS3 holder prisen højt samtidig.
Vil dog gerne have PS3'en mere udbredt. Da jeg har valgt side i den her konsolkrig. Samtidig vil jeg at det f.eks. ikke kan betale sig for udviklerne IKKE at udvikle DLC til alle konsoller.
Meeeennn Damn ... MGS4, Killzone2, LBP og Resistance2 er nogle forbandet gode eksklusiver indenfor bare et år!
Synes stadig den er en smule dyr. Men har det også meget fint med at min PS3 holder prisen højt samtidig.
Vil dog gerne have PS3'en mere udbredt. Da jeg har valgt side i den her konsolkrig. Samtidig vil jeg at det f.eks. ikke kan betale sig for udviklerne IKKE at udvikle DLC til alle konsoller.
Meeeennn Damn ... MGS4, Killzone2, LBP og Resistance2 er nogle forbandet gode eksklusiver indenfor bare et år!
Tja, man kan diskutere til ukendelighed hvorvidt PS3 er så meget dyrere hvis man købte en box der kunne det samme.
Men fordelen ved boxens måde at gøre det på er at hvis man ikke har brug for Wifi, HDD og HD drev, så behøver man ikke betale ekstra.
Tillod mig dog alligevel at være lidt knotten over de 500kr som et Wifi modul koster -.- især fordi det røg på tilbud ugen efter
Men fordelen ved boxens måde at gøre det på er at hvis man ikke har brug for Wifi, HDD og HD drev, så behøver man ikke betale ekstra.
Tillod mig dog alligevel at være lidt knotten over de 500kr som et Wifi modul koster -.- især fordi det røg på tilbud ugen efter
Jeg ville nu hellere se at de fik fikset den irriterende fejl som gør at ens Blu-ray drev holder op med at ville læse Blu-Ray Disks.
er da for irriterende at man skal "bytte" sin konsol mere eller mindre hvert år pga denne fejl.
af alle dem jeg kender med ps3 tror jeg kun at jeg kan nævne en som ikke har haft fejlen med ens Blu-Ray drev står af.
såe imo er prissen fin, hvis de da ellers lige kunne få fikset deres fejl.
er da for irriterende at man skal "bytte" sin konsol mere eller mindre hvert år pga denne fejl.
af alle dem jeg kender med ps3 tror jeg kun at jeg kan nævne en som ikke har haft fejlen med ens Blu-Ray drev står af.
såe imo er prissen fin, hvis de da ellers lige kunne få fikset deres fejl.
#17 Af hvad jeg har fået at vide er at den fejl var hyppigst på 20 og 60GB versionerne.
#18 jeps det er også hvad jeg har hørt, en af mine venners 60 GB model er lige gået ned igen med samme fejl, det er nu hans nr 2 inden for 2 år som han sender til rep.
min egen 40 GB er også lige gået ned med præcist samme fejl og kan nævne et par andre med 40 GB versioner også som har samme fejl..
faktisk tror jeg kun at jeg kan nævne 1 som ikke har været ude for denne fejl.
min egen 40 GB er også lige gået ned med præcist samme fejl og kan nævne et par andre med 40 GB versioner også som har samme fejl..
faktisk tror jeg kun at jeg kan nævne 1 som ikke har været ude for denne fejl.
Du kan så føje mig til listen over dem der ikke har haft den til rep. ;)
Men skal gerne indrømme at det ikke er hver dag den bliver tændt, da der simpelthen ikke er nok spil der trækker.
Så hvem ved fejlen kommer måske en dag.
Det lyder dog betænkeligt meget som de designfejl Xbox 360 har været plaget af, og som den har været meget udskældt for.
Men det betyder vel bare at hardwaren på PS3, heller ikke er designet perfekt, som mange PS3 fanatikere ellers vil have en til at tro.
Du kan så føje mig til listen over dem der ikke har haft den til rep. ;)
Men skal gerne indrømme at det ikke er hver dag den bliver tændt, da der simpelthen ikke er nok spil der trækker.
Så hvem ved fejlen kommer måske en dag.
Det lyder dog betænkeligt meget som de designfejl Xbox 360 har været plaget af, og som den har været meget udskældt for.
Men det betyder vel bare at hardwaren på PS3, heller ikke er designet perfekt, som mange PS3 fanatikere ellers vil have en til at tro.
ville da ikke ha' noget imod at prisen blev sænket, da jeg har planer om at smide en op i soveværelset.
Har den originale 60GB stående i stuen, og den er stort set tændt 24/7, har aldrig haft problemer med den.
Har lige bestilt en 500GB/7200 fra Seagate, som den skal ha' i fødsels gave.
Har den originale 60GB stående i stuen, og den er stort set tændt 24/7, har aldrig haft problemer med den.
Har lige bestilt en 500GB/7200 fra Seagate, som den skal ha' i fødsels gave.
#24: Bare nysgerrig, hvor kan man da købe den disk henne? Den er jo som sunket i jorden af en eller anden grund - går udfra det er en momentus 7200.4?
#8: Det er længe siden strømforbruget var så højt under load - det er typisk ca. 115W i dag på en CECHL og opefter - sammenligneligt stadig for meget, men trodsalt ca. 85W mindre. Det samme gælder under spil osv.
#17/#18: Der findes svjv 4 revisioner af blu-ray-linse/styring som er brugt igennem tiden på PS3 - det er meget muligt at konstruktionerne ikke har den præcist samme størrelse, så en senere, mindre fejlfyldt version måske slet ikke virker med en tidligere PS3 af ældre dato. Det er heller ikke nødvendigvis samme producent der laver den samme konstruktion ved hver eneste revision - ikke at jeg vil mistænke Sony for bevidst at vælge fabrikater der er kendt for at lave dårlig hardware.
Men dermed måske en grund til hvorfor man kan risikere at fejlen kommer igen og igen.
#8: Det er længe siden strømforbruget var så højt under load - det er typisk ca. 115W i dag på en CECHL og opefter - sammenligneligt stadig for meget, men trodsalt ca. 85W mindre. Det samme gælder under spil osv.
#17/#18: Der findes svjv 4 revisioner af blu-ray-linse/styring som er brugt igennem tiden på PS3 - det er meget muligt at konstruktionerne ikke har den præcist samme størrelse, så en senere, mindre fejlfyldt version måske slet ikke virker med en tidligere PS3 af ældre dato. Det er heller ikke nødvendigvis samme producent der laver den samme konstruktion ved hver eneste revision - ikke at jeg vil mistænke Sony for bevidst at vælge fabrikater der er kendt for at lave dårlig hardware.
Men dermed måske en grund til hvorfor man kan risikere at fejlen kommer igen og igen.
Virkelig? En spille maskine der ikke er mærkbart anderledes en Xbox 360 på det grafiske og spilmæssige indholds niveau? Men alligevel koster det dobbelte. BluRay? Erh, ok, et ligegyldigt format der er alt alt for dyrt.froggiestone (4) skrev:I forhold til hvad man får når man køber en ps3 er pengene mere end fornuftigt givet ud.
Du bruger din PS3 som mediecenter. Fantastisk, du kunne så have fået 2 mediecentre for det du gav for den.
Billigste Xbox jeg kunne finde, var en Arcade.
Den koster 1200.
Billigste PS3 ( 40GB ) koster 2400.
Det dobbelte, tjoh.. MAn faar hvad man betaler for.
2 Mediecentre?
Du kan altsaa samle et mediecenter der kan afspille Blu-Ray film for 1200kr? o.O
Please show us teh magic.
Billigste Xbox jeg kunne finde, var en Arcade.
Den koster 1200.
Billigste PS3 ( 40GB ) koster 2400.
Det dobbelte, tjoh.. MAn faar hvad man betaler for.
2 Mediecentre?
Du kan altsaa samle et mediecenter der kan afspille Blu-Ray film for 1200kr? o.O
Please show us teh magic.
En anden ting som også gør PS3 lidt billigere er at Sony har tilladt at man må dele sine køb på Playstation Store med 5 andre konsoller.
http://www.eurogamer.net/forum_thread_posts.php?th...
http://www.eurogamer.net/forum_thread_posts.php?th...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.