mboost-dp1

Som bruger har du "Nyheder fra alle sektioner" slået til?

Gå til bund
Gravatar #1 - protoz
24. okt. 2010 09:00
Øhh...og hvor er den indstilling så lige?
Kan ikke lige finde den
Gravatar #2 - Tage
24. okt. 2010 09:03
Sæt kryds i 4. flueben:
http://newz.dk/user/edit/properties

Jeg vidste heller ikke at funktionen eksisterede, og har nu heller ikke tænkt mig at bruge den. Skal satme ikke have Mac-clutter sammen med resten af nyhederne.
Gravatar #3 - Windcape
24. okt. 2010 09:06
Nej, har prøvet funktionen, og synes det gør siden endnu mere uoverskuelig end den er i forvejen.

Det er højest en fordel til et RSS feed, hvis noget.
Gravatar #4 - fjols
24. okt. 2010 09:13
Nej. Bruger som oftest kun Newz.dk delen i forvejen.
Gravatar #5 - terracide
24. okt. 2010 10:09
NEJ, hvad satan skulle jeg belemres med Crapple lort for?
Gravatar #6 - Daniel-Dane
24. okt. 2010 10:43
Jeg har altid haft funktionen slået til (samt 50 nyheder på forsiden), så jeg relativt hurtigt kan rulle igennem forsiden (ca. 24 timers nyheder for samtlige sites).

Interessen for MacNation er dog faldet en hel del, og Railgun læser jeg kun, hvis det er et spil, jeg kender, eller noget helt nyt (Kinect, etc.), som man lige skal læse lidt om. IT-dialog-nyheder har jeg kun læst et par gange.

Så, alt i alt behøver jeg nok kun nyheder fra newz.dk.
Gravatar #7 - ktg
24. okt. 2010 10:46
Samme som #4. Bruger (næsten) kun newz.dk delen.

Railgun spammer med nyheder, som jeg sjældent er interesseret i, men det er helt sikkert fint nok hvis man interesserer sig for stoffet. Det er dog kun meget generelle nyheder fra branchen, og ellers helt specifikke nyheder til spil der interesserer mig, som Little Big Planet 2.

Og "nyheder" fra Macnation? Nevah! Med den mangel på begrænsninger for hvad der bliver lukket ud, så er det virkelig sjældent jeg begiver mig derind, og endnu sjældnere at jeg kan bruge nyhederne til noget. Altså... come on. Efter min mening skal der bare indgå ordet "Apple" eller "Steve Jobs" før det kan accepteres som en nyhed på Macnation. Og selvom nyheden ikke har direkte fokus på Apple, så kan de altid fordrejes (ikke det bedste eksempel, men det var lige det første jeg fandt). </flame off>
Gravatar #8 - Radissan
24. okt. 2010 11:21
#5 Men alligevel smutter du lige forbi og dropper en kommentar i ny og næ. Very nice!

Sjældent jeg kommer ind på newz siden, læser for det meste nyhederne via google reader, hvis jeg så gerne vil læse noget bruger respons så kommer jeg herind.
Gravatar #9 - DiZaster
24. okt. 2010 11:28
Nope...

Jeg læser kun andre sektioner når der lige er en banner reklame der fanger min opmærksomhed.

Jeg ser heller aldrig forsiden, eftersom jeg altid springer direkte til newz.dk/forum, og læser nyhederne via oversigten.
Gravatar #10 - terracide
24. okt. 2010 12:10
Dissan (8) skrev:
#5 Men alligevel smutter du lige forbi og dropper en kommentar i ny og næ. Very nice!

Sjældent jeg kommer ind på newz siden, læser for det meste nyhederne via google reader, hvis jeg så gerne vil læse noget bruger respons så kommer jeg herind.

Så vidt jeg ved er det LÆNGE siden jeg har postet derinde...modbevis mig gerne?

Gravatar #11 - Odyssey
24. okt. 2010 16:40
Det VILLE være en smart funktion, hvis man kunne vælge hvilke sektioner man kunne få nyheder fra.

Jeg synes heller ikke jeg kan se nyheder fra filmz, så det er vist kun macn,newz og railgun der er klasket sammen? Hvad med it-dialog? den er ellers også nice, men jeg er for doven til at bevæge mig derind for at læse nyhederne
Gravatar #12 - fjols
24. okt. 2010 16:50
Du kan vælge alle sektioner og så blackliste de sites du ikke vil se fra. site:macnation f.eks.
Gravatar #13 - Magten
24. okt. 2010 17:17
fjols (12) skrev:
Du kan vælge alle sektioner og så blackliste de sites du ikke vil se fra. site:macnation f.eks.
Den løsning er bare ikke særlig god, da man også vil få nyheder fra andre sektioner selvom man fx går ind på Mac Nation.
Gravatar #14 - Windcape
24. okt. 2010 17:20
fjols (12) skrev:
Det har jeg prøvet. Implementeringen er utrolig dårlig som Magten siger.

Det betyder nemlig at man ikke kan besøge subsites fra tid til anden.
Gravatar #15 - fjols
24. okt. 2010 17:28
Hvilket også er fint hvis man overhovedet ikke er interesseret i f.eks. Mac eller spil.
Gravatar #16 - knasknaz
25. okt. 2010 08:12
Hvorfor dog lave en afstemning om noget newz selv kan aflæse i databasen?
Gravatar #17 - fjols
25. okt. 2010 08:25
Det er nok mest for debattens skyld
Gravatar #18 - Marci
25. okt. 2010 09:32
knasknaz (16) skrev:
Hvorfor dog lave en afstemning om noget newz selv kan aflæse i databasen?

Både for debatten men også for at gøre opmærksom på funktionen, der er tilsynladene mange der ikke kender til funktionen (inkl. mig selv).

Der ud over kan du jo heller ikke aflæse hvorvidt vi ikke kender til funktionen, eller bare ikke ønsker den :)
Gravatar #19 - Nagelfar^^
25. okt. 2010 12:00
terracide (5) skrev:
NEJ, hvad satan skulle jeg belemres med Crapple lort for?

vel talt.. ynder også at kalde det for Crapple og Fagintosh :)

OT: anede ikke funktionen eksisterede. De fleste relevante historier fra de andre newz.dk-sider plejer at poppe op i newz.
Ellers kigger jeg i panelet til venstre ..
Gravatar #20 - Adagio
25. okt. 2010 12:21
Har brugt den funktion i langt tid og syntes den er god
Jeg gider ikke først gå ind på newz, se nyhederne og så ind på railgun, se nyhederne. Meget bedre at have det hele samlet

Jeg håber at denne funktion snart bliver bygget sammen med filmz, det savner jeg. Håber at siderne bliver bygget sammen, da jeg bryder mig ikke om filmz siden

Skal dog siges at jeg har blacklistet alt fra apple siden, så disse nyheder dukker ikke op
Gravatar #21 - m910q
25. okt. 2010 13:55
Jeg bruger "Nyheder" listen i vestre side til at se nyheder fra de andre sider. Har ikke lyst til at få dem ind på forsiden.
Gravatar #22 - PeterF
25. okt. 2010 15:51
Jeg bruger selv funktionen, men jeg så gerne at jeg kunne slippe for IT-dialog. Kunne det være muligt at afkrydse hvilke sites man gerne vil have nyheder fra?
Gravatar #23 - Chewy
25. okt. 2010 16:34
@22

Pt. bliver du nødt til at blackliste IT-Dialog.
Men det lyder som om at de har tænkt sig at tage muligheden op på næste møde..
Gravatar #24 - Mnc
25. okt. 2010 20:28
Jeg bruger funktionen, men jeg har blacklisted tagget "site:macnation", således at jeg ikke behøver at læse de nyheder som ikke interesserer mig.

Lige under "Nyheder fra alle sektioner" kan du filtrere de tags fra, som du ikke ønsker at se.

Søg efter tags:
site:railgun
site:macnation
site:itdialog

Alt efter hvad du ønsker at filtrere fra, tilføjer du det blot til blacklist.
Gravatar #25 - micma18
26. okt. 2010 07:12
Hvorfor afstemning om sådan noget ? ;-) Er det ikke bare et simpelt db. opslag...

Men det skaber selvfølgelig lidt omtale af funktionen.
Gravatar #26 - Norrah
26. okt. 2010 13:19
Havde det på i en dag, slog det fra fordi den ikke sortede de andre fra hvis jeg valgte at gå over på f.eks. macnation..
Gravatar #27 - Mnc
26. okt. 2010 17:23
Det er jo hele pointen, at alle "tabs" har alle nyheder.
Så slipper du for at skulle læse newz, railgun, macnation ELLER it-dialog, men får det hele serveret på én gang.

Du kan så sortere, som jeg nævner i #24, og frasortere uinteressante nyheder.
Gravatar #28 - Magten
26. okt. 2010 17:26
Men det ville være rart at man stadig kunne browse *kun* macnation/it dialog/railgun, og så havde alle nyheder på newz.

Det giver ikke meget mening at læse it dialog nyheder på railgun :)
Gravatar #29 - Mnc
28. okt. 2010 19:16
Det er jo bare at gøre op med sig selv, hvad man foretrækker.

Om man vil have alle nyheder et sted, eller om man vil have det fordelt.

Jeg foretrækker at have det hele et sted, men det er jo en smags/vane -sag.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login